Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Μουρίνιο: «Γιατί να μη με αποδοκιμάσουν;»

Μουρίνιο: «Γιατί να μη με αποδοκιμάσουν;»
Ο Ζοσέ Μουρίνιο αποδοκιμάστηκε αρκετές φορές από το κοινό της Ρεάλ Μαδρίτης στη νίκη με 4-1 επί της Μπιλμπάο. Ο Πορτογάλος τεχνικός ρωτήθηκε μετά τον αγώνα για το πώς αισθάνθηκε και έδειξε να αντιμετωπίζει ψύχραιμα την πρωτοφανή για τον ίδιο κατάσταση.

«Είναι εντάξει. Για μένα δεν είναι πρόβλημα. Δεν μου συνέβη ποτέ στην Πόρτο, στην Τσέλσι ή την Ίντερ, αλλά για όλα υπάρχει πρώτη φορά. Εδώ έχουν αποδοκιμαστεί παίκτες που έχουν πάρει τη Χρυσή Μπάλα, όπως ο Ζιντάν, ο Ρονάλντο και ο Κριστιάνο. Γιατί όχι κι εγώ. Εκείνοι απαντούσαν με τα γκολ τους, εγώ προσπαθώ να απαντήσω με τη δουλειά μου. Δεν έχω γεννηθεί οπαδός της Ρεάλ. Είμαι ένας επαγγελματίας και δουλεύω σε μία ομάδα. Εκείνη με επέλεξε. Η διοίκηση μίας ομάδας είναι αυτή που νομίμως εκπροσωπεί τους οπαδούς. Με αυτούς η σχέση μας είναι εξαιρετική και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα», τόνισε ο Μουρίνιο.

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: