Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

"Κούπα με τον ΠΑΟΚ"

Την επιθυμία του να κατακτήσει έναν τίτλο με τον ΠΑΟΚ εξέφρασε ο Λίνο, ενώ τόνισε ότι θα δώσει το καλύτερο του εαυτό μέχρι τέλος και μετά θα μιλήσει για την ανανέωση του συμβολαίου του.
"Κούπα με τον ΠΑΟΚ"
Ο αριστερός μπακ του ΠΑΟΚ σε συνέντευξή του στα «Σπορ του Βορρά» μίλησε για τη φετινή σεζόν και για την πορεία της ομάδας, ενώ δήλωσε πως θέλει να κατακτήσει έναν τίτλο με τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Επίσης ο Λίνο τόνισε πως έχει «δεθεί» διαφορετικά με την ομάδα από ότι με τις προηγούμενες που έχει αγωνιστεί.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Λίνο:
-Σε 23 ματς φέτος έχεις τέσσερα γκολ και πέντε ασίστ. Είναι μία από τις καλύτερες σεζόν της καριέρας σου;
«Όντως, είναι μία από τις καλύτερες σεζόν μου. Και ελπίζω να πάει ακόμη καλύτερα στη συνέχεια. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι ο ΠΑΟΚ έχει βρει έναν καλό ρυθμό και συνεχίζει με νίκες».
-Είσαι πλέον 34,5. Μέχρι πόσο μπορείς να παίζεις στο καλό επίπεδο που είσαι φέτος;
«Δεν ξέρω πόσο. Το σώμα μου είμαι πολύ καλά και θέλω να παίζω όσο αντέχει. Πιστεύω ότι στα 34 και κάτι που είμαι τώρα είναι νωρίς να σταματήσεις το ποδόσφαιρο. Έχω πολλά να προσφέρω ακόμη».
-Στον ΠΑΟΚ είσαι ήδη τρία χρόνια. Σε καμία άλλη ομάδα δεν έχεις μείνει τόσα χρόνια. Σημαίνει αυτό κάτι; Έχεις δεθεί περισσότερο με τον ΠΑΟΚ;
«Υπάρχει μεγάλο δέσιμο με τον ΠΑΟΚ. Τρία χρόνια είναι αρκετά… Στον ΠΑΟΚ βρήκα ξανά την αυτοπεποίθηση που χρειαζόμουν. Και είχα χρόνο να δουλέψω καλύτερα. Με στήριξε πολύ ο κόσμος, οι προπονητές, οι συμπαίκτες μου, η διοίκηση. Και δέθηκα διαφορετικά από ότι με άλλες ομάδες…»
-Το καλοκαίρι τελειώνει το συμβόλαιό σου. Θα το ανανεώσεις;
«Έχουμε πολλά σημαντικά ματς μέχρι το τέλος της σεζόν. Δε θέλω να μιλάω για την ανανέωση αλλά να συγκεντρωθώ στα παιχνίδια. Έχουμε μεγάλα ματς μπροστά μας. Την κατάλληλη στιγμή θα μιλήσουμε για την ανανέωση…»
-Εσύ θέλεις να μείνεις;
«Φυσικά και θέλω να μείνω εδώ. Έχω προσαρμοστεί καλά στην ομάδα. Νιώθω μεγάλη αγάπη για τον ΠΑΟΚ…»
 -Έπειτα από τρία χρόνια στην ομάδα, ήρθε η ώρα για να πάρετε και ένα Κύπελλο;
«Ξέρω ότι θα είναι δύσκολο, αλλά είμαστε προετοιμασμένοι και ετοιμαζόμαστε για να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες και να φτάσουμε στο Κύπελλο. Θέλουμε να πάμε μέχρι τον τελικό και εκεί να κερδίσουμε το τρόπαιο. Ο ΠΑΟΚ αξίζει έναν τίτλο...»

Δεν υπάρχουν σχόλια: