Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Ο Σισέ δεν ξεχνά!!

Ο Σισέ δεν ξεχνά
Μία εξαιρετική χειρονομία έκανε ο Παπίς Σισέ. Ο επιθετικός της Νιούκαστλ τον Φεβρουάριο είχε λάβει μία κάρτα για καλωσόρισμα από έναν τετράχρονο φίλο της ομάδας και θέλησε να ανταποδώσει. Έτσι προ ημερών και με αφορμή τα γενέθλια του αδερφού του μικρού, επισκέφτηκε το σπίτι τους.

«Δεν πίστευα στα μάτια μου όταν ο πατέρας μου είπε να πάω εγώ και ο αδερφός μου να δούμε ποιος ήταν στην πόρτα. Είδαμε τον Παπίς Σισέ, δεν γίνονται αυτά! Πέρασε μέσα, μας έδωσε κάποια φοβερά δώρα και μας έδειξε το αυτοκίνητό του», δήλωσε ενθουσιασμένος ο μικρός.

«Όλοι με υποδέχτηκαν εδώ με τον καλύτερο τρόπο και τους ευχαριστώ που με βοήθησαν να προσαρμοστώ. Η επίσκεψή μου στον Σαμ και την οικογένειά του ήταν ένας τρόπος για να πω ευχαριστώ σε έναν μικρό φίλο της Νιούκαστλ, που μου έδειξε την καλοσύνη του καλωσορίζοντάς με σε μία νέα χώρα και μια νέα ομάδα», τόνισε ο 27χρονος άσος, που έχει πετύχει 10 γκολ σε 9 εμφανίσεις με τη Νιούκαστλ, η οποία τον απέκτησε το χειμώνα από τη Φράιμπουργκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: