Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Πίρλο: «Δεν με ήθελε ο Αλέγκρι»

Πίρλο: «Δεν με ήθελε ο Αλέγκρι»
Τους λόγους που τον ανάγκασαν να αποχωρήσει από τη Μίλαν και να συνεχίσει την καριέρα του στη Γιουβέντους, εξέφρασε ο Αντρέα Πίρλο.

Ο 32χρονος Ιταλός τόνισε πως ο Αλέγκρι προτιμούσε να παίζει με τους Αμπροσίνι και Φαν Μπόμελ, επισημαίνοντας πως πια δεν ήταν χρήσιμος στους «ροσονέρι».

«Η Μίλαν μου πρόσφερε επέκταση για ένα χρόνο, αλλά εγώ ήθελα τρία, καθώς ήμουν ο πιο μικρός από τους παίκτες των οποίων τα συμβόλαια έληγαν. Ωστόσο, ο πραγματικός λόγος για τον οποίο έφυγα ήταν επειδή ο Αλέγκρι προτιμούσε να χρησιμοποιεί τους Αμπροσίνι και Φαν Μπόμελ για τη θέση μπροστά από την άμυνα, παρά εμένα.

Αυτό σήμαινε πως θα έπρεπε να αλλάξω θέση στο γήπεδο. Συνεπώς, είπα “όχι ευχαριστώ” στη Μίλαν και επέλεξα τη Γιουβέντους.

Η Μίλαν αποφάσισε πως πια δεν ήμουν χρήσιμος. Αυτό το είχα καταλάβει κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας
», ήταν τα λόγια του μέσου της Γιουβέντους.


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: