Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

"Ήθελα να τραυματίσω τον Κόμπε"

Μια παραδοχή που σπάνια γίνεται από αθλητή έκανε ο Τζέιλεν Ρόουζ. Ο παλαίμαχος μπασκετμπολίστας των Ιντιάνα Πέισερς ομολόγησε ότι προσπάθησε να προκαλέσει τον τραυματισμό του Κόμπε Μπράιαντ κατά τη διάρκεια των τελικών του 2000 μεταξύ της ομάδας του και των Λέικερς.
"Ήθελα να τραυματίσω τον Κόμπε"


«Στον δεύτερο αγώνα, ο Κόμπι Μπράιαντ πήγε να σουτάρει από δεξιά, προσπαθώ να τον μαρκάρω και ο Κόμπι προσγειώνεται στο πόδι μου. Παθαίνει διάστρεμμα και τελικά χάνει τον επόμενο τελικό. Θα μπορούσε να χάσει όλη τη σειρά και εγώ να έχω ένα δαχτυλίδι πρωταθλητή. Νομίζω ότι το έκανα επίτηδες! Δεν μπορώ να πω ότι ήταν ατύχημα. Το κάρμα όμως πάντα επιστρέφει να σου ξεπληρώσει αυτά που έχεις κάνει.

Μετά από κάποια χρόνια ήμουν μέλος της ομάδας των Ράπτορς που δέχτηκε 81 πόντους από τον Κόμπι. Και όταν με ρωτάνε γιατί κανένας δεν του έκανε έστω ένα σκληρό φάουλ σε εκείνο το παιχνίδι, απαντάω: Το προσπάθησα στους τελικούς του ΝΒΑ και αυτή ήταν η τιμωρία μου».
Πηγή: Sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: