Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Ντρογκμπά: «Δεν γυρίζω στην Αγγλία»

Κατηγορηματικά διέψευσε τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να σκέφτεται την επιστροφή του στην Πρέμιερ Λιγκ ο Ντιντιέ Ντρογκπά, με τον επιθετικό από την Ακτή Ελεφαντοστού να δηλώνει χαρούμενος στην Κίνα!
Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα η Σανγκάι Σενχούα αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα, μη μπορώντας να πληρώσει τα συμβόλαια των Ανελκά και Ντρογκμπά. Ο 34χρονος στράικερ, ωστόσο, δηλώνει χαρούμενος και δε σκοπεύει να επιστρέψει στην Αγγλία.
«Είμαι πραγματικά χαρούμενος εδώ. Μου λείπει η Πρέμιερ Λιγκ, όμως δεν μετανιώνω για την απόφασή μου. Είμαι εδώ δύο μήνες και δεν έχω λόγο να φύγω», είπε ο Ντρογκμπά στο BBC και πρόσθεσε:
«Θέλω να κερδίσω τρόπαια με την ομάδα μου και να κάνουμε τους οπαδούς μας χαρούμενους. Είναι δύσκολα τη δεδομένη στιγμή, όμως ελπίζω πως θα πάμε καλύτερα στο μέλλον».



πηγή: onsports.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: