Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

«Οι δυσκολίες δεν μου βγήκαν σε κακό»

«Οι δυσκολίες δεν μου βγήκαν σε κακό»
Για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μέχρι να αγωνιστεί βασικός με τη φανέλα της Φέγενορτ μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κώστας Λάμπρου. Ο νεαρός τερματοφύλακας, ο οποίος έχει περάσει από τις «μικρές» Εθνικές ομάδες τόνισε πως μέσα από αυτές ωρίμασε και ως άνθρωπος, ενώ πρόσθεσε πως δεν κλείνει την πόρτα στο ενδεχόμενο επιστροφής του Ελλάδα προκειμένου να αγωνιστεί για λογαριασμό ελληνικής ομάδας.

Αναλυτικά όσα είπε ο Κώστας Λάμπρου στον Βασίλη Σαμπράκο και την εκπομπή «Insiders»:

Για τη μέχρι σήμερα διαδρομή του:
«Έφυγα το 2005 από την Ελλάδα. Ξεκίνησα στη Χαλκίδα, στη σχολή του κ. Παππά. Μου δόθηκε η ευκαιρία και αποφασίσαμε με την οικογένειά μου να μην την αφήσω. Στη Χαλκίδα έμεινα 9 χρόνια και μετά έλαβα μέρος σε τουρνουά στην Αθήνα όπου υπήρχαν πολλοί σκάουτερ από ελληνικές και ξένες ομάδες. Πέρασα δύο δοκιμαστικά στον Άγιαξ και μπήκα στις Ακαδημίες του. Όμως μετά από ένα χρόνο μετακόμισα στη Φέγενορτ. Πέρασα από όλες τις μικρές ομάδες μέχρι να φτάσω το 2008 στην πρώτη. Έκανα ένα εξάμηνο δανεικός και στη συνέχεια επέστρεψα. Οι Ολλανδοί είναι μεθοδικοί παντού και φυσικά στο ποδόσφαιρο όπου προσπαθούν να αξιοποιούν τα παιδιά. Είμαι ένας από τους τυχερούς και είμαι ευτυχισμένος που κατάφερα να κάνω το ντεμπούτο μου. Στην Ολλανδία δίνουν ευκαιρίες σε νέα παιδιά, όχι συχνά σε τερματοφύλακες όμως. Στη δική μου περίπτωση περίμεναν να δουν πώς θα αντιδράσω στο ντεμπούτο μου. Βέβαια και τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα δίνονται ευκαιρίες στους νέους».

Για τη ζωή στην Ολλανδία:
«Τα πρώτα χρόνια ήταν πολύ δύσκολα. Για τρία χρόνια ήταν και η μητέρα μου εδώ. Πήγα σε μια ξένη χώρα στα 14 και από εκεί που έπαιζα με φίλους στις γειτονιές, έπρεπε να τα κανονίζω όλα εγώ. Δεν μου βγήκε σε κακό αυτό. Πέρασα δύσκολα, αλλά πλέον είμαι ένα άτομο που δεν τα βάζει κάτω. Έμαθα να κάνω υπομονή και να δουλεύω. Εδώ κάποιοι σε βλέπουν με καλό μάτι και κάποιοι όχι. Εγώ πλέον είμαι καλά. Μιλάω τη γλώσσα και με θεωρούν δικό τους άνθρωπο.

Για το κεφάλαιο Εθνική ομάδα:

«Το 2007 νομίζω ήταν η πρώτη μου κλήση στην Παίδων. Δεν το περίμενα και νομίζω πως αυτό είναι το καλό, πως δηλαδή πολλές φορές δεν έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου και απλά γίνονται».

Για τους τερματοφύλακες που είχε ως πρότυπα:
«Από μικρός θαύμαζα τον Νικοπολίδη για την ηρεμία που έβγαζε στο παιχνίδι του. Δεν έχω πια κάποιο πρότυπο, απλά προσπαθώ να πάρω τα θετικά τους καθενός».

Για το αν θα αγωνιζόταν σε ελληνική ομάδα:
«Δεν το αποκλείω. Με βάζει σε κάποιες σκέψεις η οικονομική κατάσταση, αλλά αν έρθει μια καλή πρόταση γιατί όχι; Αν όχι τώρα, ίσως μετά από κάποια χρόνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: