Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Χριστόπουλος: «Μας αδικεί το σκορ»

Για άτυχο αποτέλεσμα το οποίο αδικεί τον ΠΑΣ Γιάννινα έκανε λόγο ο Γιάννης Χριστόπουλος στη Σ.Τ του αγώνα με τον ΠΑΟΚ.

Χριστόπουλος: «Μας αδικεί το σκορ»
«Δεν μας πήγε το ματς από την αρχή. Νομίζω ότι το σκορ αδικεί την προσπάθεια των παικτών μου. Ήμασταν πολύ επικίνδυνοι, ειδικά στις στημένες φάσεις, τελικά με μία φάση που δεν κατάλαβα τι έγινε και χωρίς έως εκείνη την στιγμή ο αντίπαλος να σουτάρει βρεθήκαμε πίσω στο σκορ και με το δεύτερο σουτ του ΠΑΟΚ στο παιχνίδι έγινε το 2-0», τόνισε και συνέχισε:

«Προσπαθήσαμε μέχρι το τέλος αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Έχω πει από το ξεκίνημα της περιόδου ότι δεν θα ασχοληθώ με την διαιτησία και δεν θα το κάνω ούτε σήμερα. Δυστυχώς δεν ικανοποιήσουμε τον κόσμο που ήρθε στο γήπεδο, συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ».

Ο προπονητής της ομάδας των Ιωαννίνων πρόσθεσε για το παιχνίδι…

«Θα πρέπει να ξαναδώ το παιχνίδι για να έχω άποψη για τις φάσεις γιατί από εκεί που ήμουν δεν είχα καλή οπτική. Είμαι ικανοποιημένος και από τον Κειτά και από όλα τα υπόλοιπα παιδιά, είχαμε ένταση στο παιχνίδι μας αλλά σήμερα η τύχη μας γύρισε την πλάτη. Ο ΠΑΟΚ είναι δυνατή μάδα με ποιοτικό ρόστερ, μία φορά βρέθηκε ο Αθανασιάδης μέσα στην περιοχή και κατάφερε να σκοράρει», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: