Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Ψηφίδης: «Δεν φοβόμαστε!»

Εδώ και λίγα 24ωρα, ο Γιάννης Ψηφίδης, είναι ο νέος πρόεδρος της ΠΑΕ Αρης. Ο αδερφός του παλαίμαχου άσου της ομάδας, Βασίλη Ψηφίδη, μπαίνει μπροστά και μέσω του novasports.gr, στέλνει μήνυμα συσπείρωσης και ενότητας στους οπαδούς της ομάδας.

Ο κ. Ψηφίδης, στην πρώτη του συνέντευξη από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του, μιλά για την απόφαση που πήρε να ηγηθεί της διοίκησης Πρωτοδικείου που σχηματίστηκε, για τις προτεραιότητες αυτής της προσπάθειας, αλλά και για τον αδερφό του, ο οποίος παρακολουθεί τις εξελίξεις από την Αμερική.

Η αποκλειστική συνέντευξη που ακολουθεί είναι άκρως ενδιαφέρουσα. 

-Πως αισθάνεστε ως πρόεδρος της ΠΑΕ Αρης;

« Τα συναισθήματά μου είναι ανάμικτα. Το νέο ΔΣ που ανέλαβε, προέκυψε μετά από σοβαρές διεργασίες μεταξύ των μεγαλομετόχων, της Κοινωνίας Μελών, δηλαδή και του ΑΣ. Επιλέχθηκε ένα γκρουπ Αρειανών , μεταξύ των οποίων βρέθηκαν επτά, οι οποίοι συμφωνήσαμε να πάρουμε στις πλάτες μας τον Αρη και να κάνουμε ότι είναι δυνατόν, για να διατηρηθεί η ομάδα εκεί που της αρμόζει, έχοντας τόσο μεγάλη ιστορία. Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι, έχουμε όρεξη, ώστε να λύσουμε ότι προβλήματα έχουν δημιουργηθεί κατά το παρελθόν. Θέλουμε να βελτιώσουμε την κάθε πλευρά, από το αγωνιστικό, μέχρι το οικονομικό. Πρέπει να φέρουμε τον Αρη, εκεί που του αξίζει. Δεν θα είναι εύκολη αποστολή. Ξέρουμε το βουνό που έχουμε μπροστά μας να περπατήσουμε, αλλά όπως λέει η παροιμία ''ένα βουνό, κουταλάκι-κουταλάκι χαμηλώνει''. Αυτό, λοιπόν, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε».

-Πως πήρατε την απόφαση να ηγηθείτε του συγκεκριμένου σχήματος;

« Δύο πράγματα επηρέασαν αυτή μου την απόφαση. Το πρώτο είναι ορισμένα μέλη της ΚΜΑ και το πόσο πολύ εργάζονται για το καλό της ομάδας, ώστε να χαμηλώσει το βουνό που λέγαμε. Πρόκειται για ανθρώπους, τους οποίους εκτιμώ σε όλη μου τη ζωή. Το δεύτερο, η 60ετής εμπειρία της οικογένειάς μου στα Αρειανά θέματα, όπως και η πορεία του μεγαλύτερου αδερφού μου στην ομάδα. Νιώθουμε τον Αρη οικογένειά μας, διότι πρέπει να σας πω, πως ο άλλος δίδυμος αδερφός μου, υπήρξε πρωταθλητής με την ομάδα βόλλεϋ! Επίσης, το συνδύασα με το γεγονός, πως εδώ και 8 μήνες είμαι συνταξιούχος και έχοντας, πια, περισσότερο ελεύθερο χρόνο, δέχθηκα να γίνω μέλος αυτής της πρωτοβουλίας. Διότι, δεν ήξερα περί προεδρίας. Όταν όμως συγκροτηθήκαμε σε σώμα, υπήρξε μια συγκινητική απαίτηση των υπολοίπων να μου αναθέσουν τα καθήκοντα του προέδρου. Ευθύνη, την οποία ανέλαβα με χαρά».

-Ποια είναι η προτεραιότητά σας, σε αυτές τις πρώτες ημέρες της θητείας σας;

« Θα είμαι έτοιμος σε λίγες ημέρες να σας ανακοινώσω το πρόγραμμα. Είναι πολύ λίγα τα 24ωρα που είμαι στη διοίκηση. Σίγουρα όμως, θα βγει ένα πρόγραμμα πολύ σωστό την επόμενη εβδομάδα, των 100 πρώτων ημερών του Αρη. Μέσα σ΄ αυτό θα περιλαμβάνεται η αναρρίχηση της ομάδας στη βαθμολογία, δηλαδή η ανάπτυξη του αγωνιστικού τμήματος. Είμαστε βέβαιοι, πως με τις καινούριες βάσεις που τοποθετούνται, η ομάδα σίγουρα θα πάει καλύτερα. Ξέρετε, είναι απαραίτητο να βρισκόμαστε στη Superleague για τα οικονομικά θέματα. Είναι προϋπόθεση. Θα γίνει, λοιπόν, κάθε προσπάθεια να βοηθηθεί ο κάθε παίκτης, το αγωνιστικό τμήμα συνολικά, σε τέτοιο σημείο, ώστε να μη κινδυνεύσει ο Αρης».

-Τι σας είπε ο αδερφός σας από την Αμερική, ο Βασίλης,  μαθαίνοντας πως αναλάβατε πρόεδρος της ΠΑΕ; 

« Θέλω να είμαι ειλικρινής σε αυτή την πολύ σοβαρή ερώτηση. Δεν υπάρχει μέλος της οικογένειάς μου και φίλος μου, αλλά ακόμη και κάτοικος αυτής της πόλης που να μη με συμβούλευσε για το αντίθετο! Να μείνω, δηλαδή, μακριά. Όμως, δεν ξέρω γιατί, ίσως λόγω χαρακτήρα, ίσως η εμπειρία κινδύνου που έχω αποκτήσει μέσα από τους αγώνες ράλι, μ΄ έκανε να πεισμώσω, ώστε να μπω στην ομάδα. Μπορώ να εργαστώ, έχω το χρόνο και τη διάθεση, για να μπορέσει ο Αρης να ανακάμψει. Κανείς δεν πλησίαζε. Με τις προσπάθειες, όμως της Κοινωνίας Μελών και με τη συμμετοχή τη δική μου και ακόμα δύο ανθρώπων, δημιουργήθηκε τελικά αυτή η αίσθηση, ότι το νέο ΔΣ μπορεί να παλέψει. Η συμβουλή του αδερφού μου, ήταν να μείνω μακριά από τον κίνδυνο που ελλοχεύει. Δεν την ακολούθησα  και από εκεί και μετά, μετά την απόφασή μου, ο αδερφός μου με στηρίζει 100%! Ηταν, είναι και θα είναι δίπλα στον Αρη. Είμαι αποφασισμένος να ενώσω τις Αρειανές οικογένειες, επαναφέροντας αυτές στο γήπεδο». 

-Το δικό σας πρώτο μήνυμα στον κόσμο του Αρη;

« Δεν φοβόμαστε! Δεν χρειάζεται καμία άλλη κουβέντα. Θα τους υποδεχθεί ένας πιο ευγενής Αρης, πιο καθαρός, διαυγής και να μην ανησυχούν, διότι θα πάνε όλα καλά».novasports gr                                            

Δεν υπάρχουν σχόλια: