Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Το σκέφτεται ο Ντεμικέλις!!

Στο τέλος της σεζόν θα αποφασίσει ο Μαρτίν Ντεμικέλις για το μέλλον του στη Μάλαγα.

Το σκέφτεται ο Ντεμικέλις
Το συμβόλαιο το Αργεντινού στόπερ με τον ισπανικό σύλλογο λήγει το καλοκαίρι και τότε θα συζητήσει με τη διοίκηση για τη συνεργασία τους.

«Δεν θα πάρω την τελική μου απόφαση για την ανανέωση του συμβολαίου μου μέχρι το τέλος της σεζόν. Εκείνη η στιγμή θα έρθει από μόνη της και θα είμαι προσεκτικός. Πάντα έλεγα ότι σε αυτό το επάγγελμα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες και να έχουμε σεβασμός. Θα αποφασίσω όταν θα τελειώσει το πρωτάθλημα, σύμφωνα με ις επιτυχίες και το πώς αισθάνομαι σωματικά και ψυχικά», ανέφερε αρχικά ο 31χρονος κεντρικός αμυντικός και πρόσθεσε:

«Εάν πρέπει να μείνω, θα είμαι χαρούμενος, επειδή είμαι χαρούμενος, έχω τη στήριξη αρκετών ανθρώπων, σε μία ομάδα που είμαι υπερήφανος και αισθάνομαι αγάπη. Εάν φύγω, θα φύγω με το κεφάλι ψηλά. Έχω καταφέρει τους στόχους που είχα θέσει στον εαυτό μου – την πρώτη η παραμονή στην κατηγορία και την δεύτερη την έξοδο στους ομίλους του Champions League».


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: