Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Δοκιμάζει νεαρό Ελληνοσουηδό ο Ολυμπιακός!



Τον ελληνικής καταγωγής Σουηδό μεσοεπιθετικό Άλεξ Φιορέτος δοκιμάζει ο Ολυμπιακός. Τι δήλωσε ο νεαρός παίκτης στον Τύπο της πατρίδας του.

Δοκιμάζει νεαρό Ελληνοσουηδό ο Ολυμπιακός

«Θα προπονούμαι για μία εβδομάδα με τον Ολυμπιακό. Είμαι ήδη στην Ελλάδα και θα αγωνιστώ με τα παιδιά της ηλικίας μου. Είμαι 18 ετών, αλλά θα προπονούμαι με την ομάδα U-19. Πιστεύω πως αυτό το ταξίδι θα μου κάνει καλό. Έχω ξαναέρθει μία ακόμη φορά πριν από δύο χρόνια και τα πράγματα πήγαν καλά. Τώρα έχω εκ νέου την ευκαιρία», τόνισε ο Φιορέτος, ενώ πρόσθεσε πως μέσω του πατέρα του, που είναι μάνατζερ, είχε την ευκαιρία να έρθει στην Ελλάδα μετά από μία περίοδο δοκιμής στην πρώτη ομάδα της Λουντ.

Όσο για τη στάση της Χέλσινγκμποργκ απέναντί του, είπε: «Είναι εντάξει, το βλέπει σαν μια πολύτιμη εμπειρία για μένα. Θα ήθελα να παίξω στην πρώτη ομάδα της Χέλσινγκμποργκ, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει στο ποδόσφαιρο».
πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: