Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Μόνο η Ατλέτικο στο μυαλό του Φαλκάο!!

Ο Ρανταμέλ Φαλκάο αδιαφορεί για τις φήμες που κυκλοφορούν σχετικά με τη μεταγραφή του και ασχολείται μόνο με τη δουλειά του, όπως εξήγησε στον ισπανικό Τύπο.

Μόνο η Ατλέτικο στο μυαλό του Φαλκάο
Οι φήμες που θέλουν τον Ρανταμέλ Φαλκάο να φεύγει από την Ατλέτικο Μαδρίτης και να συνεχίζει την καριέρα του στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ολοένα και πληθαίνουν. Αυτό, όμως, δεν φαίνεται να απασχολεί τον Κολομβιανό επιθετικό, αφού, όπως δηλώνει, το μόνο πράγμα που σκέφτεται είναι να ολοκληρώσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη χρονιά.

«Εδώ και καιρό έχω κλείσει τα αφτιά και τα μάτια μου και ασχολούμαι μόνο με τη δουλειά μου. Προσπαθώ να απομονωθώ για να μην με επηρεάζουν όσα λέγονται για το πρόσωπό μου. Δεν θα ήθελα να μειωθεί η απόδοσή μου εξαιτίας των φημών που κυκλοφορούν σχετικά με τη μεταγραφή μου. Στο μυαλό μου είναι το πώς θα τελειώσω με επιτυχία, τόσο για εμένα, όσο και για την ομάδα μου, τη χρονιά», τόνισε ο επιθετικός της Ατλέτικο Μαδρίτης.

Τελευταία φαίνεται πως η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ βρίσκεται πιο κοντά από τις άλλες ομάδες στην απόκτησή του, κάτι που, όμως, αφήνει αδιάφορο τον Φαλκάο. «Δεν ξέρω από πού προκύπτουν αυτά τα συμπεράσματα. Εμένα δεν με έχει ενημερώσει κανείς. Προσωπικά, ασχολούμαι μόνο με ό,τι έχω σίγουρο. Και αυτή τη στιγμή μόνο η Ατλέτικο είναι σίγουρη, οπότε μόνο με αυτή ασχολούμαι», ξέκοψε ο Ρανταμέλ Φαλκάο. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: