Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Με το ακουστικό στο χέρι ο Αμπιντάλ!!

Έκκληση στη διοίκηση της Μπαρτσελόνα να του γνωστοποιήσει τις προθέσεις της, σχετικά με την ανανέωση του συμβολαίου του, έκανε ο Ερίκ Αμπιντάλ.

Με το ακουστικό στο χέρι ο Αμπιντάλ
Αποτελεί παράδειγμα ζωής για όλους. Η περιπέτεια της υγείας του πρέπει να εμπνέει κάθε έναν από εμάς. Όπως και η αγάπη του για τη ζωή και το ποδόσφαιρο. Ο Ερίκ Αμπιντάλ, λίγο μετά την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση, έναν χρόνο μετά τη μεταμόσχευση ήπατος στην οποία υποβλήθηκε, κοιτάει το μέλλον του και προσπαθεί να το προγραμματίσει, ζητώντας από τη διοίκηση της Μπαρτσελόνα να του γνωστοποιήσει τις προθέσεις της σχετικά με την ανανέωση του συμβολαίου του.

«Θέλω να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο για δύο χρόνια ακόμα, αρκεί να μου το επιτρέψει η υγεία μου. Αυτή τη στιγμή νιώθω εξαιρετικά, συνεπώς στο μυαλό μου είναι μόνο η δουλειά μου. Επιθυμώ να βοηθήσω τη Μπαρτσελόνα, αλλά και να συνεχίσω σε αυτή μετά το καλοκαίρι, όταν και λήγει το συμβόλαιό μου», τόνισε ο Γάλλος αμυντικός.

Ωστόσο, υπάρχει κάτι που προβληματίζει τον Αμπιντάλ. «Αν και βρισκόμαστε στα μέσα Απριλίου, κανείς από τη διοίκηση δεν με έχει ενημερώσει σχετικά με το συμβόλαιό μου. Δεν ξέρω αν θέλουν να με κρατήσουν. Από τη διοίκηση δεν έχω κανένα παράπονο, μου συμπεριφέρθηκαν άψογα κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς μου, αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσουν τις προθέσεις τους σχετικά με το μέλλον μου στην ομάδα», είπε χαρακτηριστικά.

Αν η «Μπάρτσα» δεν κάνει κάποια κίνηση, ο Αμπιντάλ σκέφτεται να συνεχίσει αλλού την καριέρα του. «Στα χέρια μου έχω μια-δυο προτάσεις και κάποιες ομάδες έχουν έρθει σε επαφή μαζί μου. Αλλά προτεραιότητά μου είναι να συνεχίσω στη Μπαρτσελόνα. Για αυτό ζητώ ένα… σημάδι από τη διοίκηση. Για να ξέρω αν θα λάβω σοβαρά υπόψη τις άλλες προτάσεις που έχω», σημείωσε ο Ερίκ Αμπιντάλ. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: