Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Μαύρος: «Θα είμαι κι εγώ στο ΟΑΚΑ την Κυριακή»

Το «παρών» στις εξέδρες του ΟΑΚΑ για να στηρίξει την ΑΕΚ στον… τελικό με τον Πανθρακικό θα δώσει ο Θωμάς Μαύρος. «Έπρεπε να αλλάξει κάτι», το σχόλιο του για την πρόσληψη Δέλλα.

Μαύρος: «Θα είμαι κι εγώ στο ΟΑΚΑ την Κυριακή»

Διαβάστε όσα είπε ο Θωμάς Μαύρος στην «Ώρα των σπορ»:

«Νομίζω πως αυτή η αλλαγή που έγινε, έγινε για καλό και χρειαζόταν. Φαινόταν πως κάτι έπρεπε να αλλάξει. Η ομάδα δεν ήταν αυτή που έπρεπε τελευταία και μακάρι τα πρόσωπα που ήρθαν, τα οποία εκτιμώ, να τους δώσουν κίνητρο και ψυχολογία να παρουσιαστούν μεταμορφωμένοι την Κυριακή.

Η ΑΕΚ την Κυριακή μας χρειάζεται κοντά της όλους. Θα είμαι στο γήπεδο και το ίδιο πρέπει να κάνουν όλοι. Να είμαστε όλοι δίπλα της και να την βοηθήσουμε. Να στηρίξουμε αυτά τα παιδιά για να πάρουν τη νίκη, να σωθεί οριστικά η ομάδα και το καλοκαίρι με ηρεμία να βρεθεί μια λύση στα διοικητικά και να δοθεί ένα τέλος στα προβλήματα της ΑΕΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: