Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Βαλντές: «Θέλω να φύγω – Μου αρέσει η Αγγλία»

Θετικός στο ενδεχόμενο να αγωνιστεί στο αγγλικό πρωτάθλημα εμφανίστηκε ο Βίκτορ Βαλντές, ο οποίος

Βαλντές: «Θέλω να φύγω – Μου αρέσει η Αγγλία»
Τον επόμενο σταθμό της καριέρας του «φωτογράφισε» ο Βίκτορ Βαλντές, μιλώντας στο βρετανικό περιοδικό «Four, Four, Two».

Ο Ισπανός τερματοφύλακας επανέλαβε για ακόμη μία φορά την επιθυμία να αποχωρήσει από την Μπαρτσελόνα, αφού θέλει να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις στην καριέρα του και όχι να παραμένει στάσιμος.

Στη συνέντευξη που παραχώρησε μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το αγγλικό πρωτάθλημα από όπου μέχρι στιγμής έχει αναπτυχθεί φημολογία πως βρίσκεται στο μεταγραφικό στόχαστρο αρκετών τοπ συλλόγων.

«Θέλω να γνωρίσω άλλους πολιτισμούς, να παίξω σε μία άλλη χώρα και να έχω νέες προκλήσεις στην καριέρα μου. Το ίδιο σπουδαίες εμπειρίες με εκείνες που έχω ζήσε στην Μπαρτσελόνα και μου αρέσει εδώ. Έχω μία εκπληκτική καριέρα που μου δίνει τη δυνατότητα να ταξιδέψω όπου θέλω», ανέφερε αρχικά ο διεθνής γκολκίπερ και πρόσθεσε:

«Μου αρέσει το αγγλικό ποδόσφαιρο. Είναι ένας από τους στόχους μου και εκεί υπάρχει μεγάλος σεβασμός από τους φιλάθλους στους ποδοσφαιριστές. Ζουν διαφορετικά το ποδόσφαιρο. Χειροκροτούν ακόμη και για έναν απλό λόγο, κάτι που δεν συμβαίνει στην Ισπανία. Αυτό μου αρέσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: