Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Ο Τζεβελέκης για όλους και για όλα!!

Στον «ARENA FM 89,4» μίλησε για όλους και για όλα ο πρώην πρόεδρος της ΚΑΕ Άρης, Θανάσης Τζεβελέκης.
Αρχικά είπε: «Είναι δυνατόν να έφυγε ο Τζεβελέκης και να χρωστάει ο Άρης 5,5 εκατομμύρια ευρώ; Τέτοιες αθλιότητες γράφονταν και παλαιότερα.  Δεν ήθελα να εμπλακώ και να δημιουργήσω πρόβλημα. Δικαιώθηκα από τα δικαστήρια για όλα όσα ειπώθηκαν για μένα».
Για τον Άρη: «Για όποιον έχει μια στοιχειώδη επαφή με τον Άρη ξέρει τι συνέβη. Δικαιώθηκα αρχικά εκεί που πρέπει. Όποιος ξέρει  τι είναι η διαδικασία του Άρθρου 99 θα καταλάβει πόσο σημαντικό είναι για τον Άρη. Αυτή τη στιγμή ο κόσμος είναι σε αγωνία, βέβαια είναι και αυτό μια στρατηγική.  Θεωρώ ότι ο ενιαίος Άρης είναι ο μόνος τρόπος να εξυγιανθεί η ομάδα. Ο  Άρης έχει υποχρεώσεις απέναντι σε παίκτες, βέβαια μπορείς να μιλήσεις να συνεννοηθείς για να υπάρξει λύση. Έχω βοηθήσει τον κ. Αρβανίτη, αλλά αυτό δε θα το πω εγώ. Σήμερα ο ενιαίος Άρης είναι η μονή λύση. Μιλάω για τις δύο επαγγελματικές ομάδες για να μπορέσει να υπάρξει η απαραίτητη συσπείρωση . Ο μόνος τρόπος για να υπάρξει μια ενιαία ιδέα για τον Άρη είναι να υπάρξει αυτό το όραμα. Πάντα αυτό πίστευα.  Βέβαια, οι φήμες δημιούργησαν αρνητικά αντανακλαστικά στους οπαδούς της ομάδας. Κάποιοι  ήθελαν η ΚΑΕ να είναι μόνη της,  οπότε ο καθένας τράβηξε τον δρόμο του. Τι έκανα εγώ;  Υπήρχε μια εκκρεμότητα, αλλά  ο Άρης  παίρνει φορολογική ενημερότητα εδώ και 3 χρόνια και παίζει κανονικά. Δεν ξέρω πώς  έγινε η αρχή δεν δέχομαι να ακούγεται το όνομα μου. Όταν έφυγα από την ομάδα πέρασαν από το γραφείο μου πήραν τις επιταγές οι παίκτες και τελειώσαμε.  Όταν έφυγα δεν μπορούσα να δω εγώ τι γίνεται, παρέδωσα στους άλλους τη σκυτάλη. Κάποιους δεν τους ενδιέφερε ο Άρης γι αυτό σκέφτονταν έτσι . Πρέπει να υπάρχει μια ομάδα. Πρέπει αυτοί που αγαπούν τον Άρη να επιστρέψουν. Αν μαζέψουμε 10-15 επιφανείς Αρειανούς, που αυτή η ιδέα τους συγκινεί ήδη, θα γίνει κάτι καλό».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: