Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Ατζαγκούν: «Μπορώ να βοηθήσω»

Σίγουρος ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του Παναθηναϊκού δήλωσε ο Ατζαγκούν μετά το τέλος του αγώνα με τον Πλατανιά.

Ατζαγκούν: «Μπορώ να βοηθήσω»
Σίγουρος ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του Παναθηναϊκού δήλωσε ο Ατζαγκούν μετά το τέλος του αγώνα με τον Πλατανιά.

«Δεν παίξαμε καλά στο πρώτο ημίχρονο, πιστεύω ότι ήμασταν καλύτεροι στο δεύτερο μέρος και θα είμαστε καλύτεροι στα επόμενα παιχνίδια. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για τους νέους παίκτες και για εμένα που είμαστε στην πρώτη ομάδα, για να γίνουμε καλύτεροι», τόνισε ο άσος των πράσινων ο οποίος συνέχισε:

«Ο Παναθηναϊκός είναι μια πολύ καλή ομάδα και έκανα ένα πολύ σημαντικό για την καριέρα μου. Είναι μεγάλη η ευθύνη του να παίζεις με αυτή τη φανέλα και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Μπορώ να σηκώσω το βάρος της φανέλας του Παναθηναϊκού και οι προπονητές μου με πιστεύουν. Είμαι επιθετικός μέσος αλλά μπορώ να παίξω όπου μου ζητήσει ο προπονητής μου να παίξω», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: