Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Φετφατζίδης: «Να μιλήσω στο γήπεδο»

Απόλυτα έτοιμος να βοηθήσει άμεσα τη Τζένοα δήλωσε ο Γιάννης Φετφατζίδης, στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασής του από τον ιταλικό σύλλογο.

Φετφατζίδης: «Να μιλήσω στο γήπεδο»
Έτοιμος να αποδείξει την πραγματική του αξία στον αγωνιστικό χώρο δήλωσε ο Γιάννης Φετφατζίδης, στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασής του από τη Τζένοα.

Ο Έλληνας διεθνής μεσοεπιθετικός τόνισε επίσης πως είναι έτοιμος να βοηθήσει τη νέα του ομάδα ενώ, αναφέρθηκε και στη συνεργασία που είχε με τον Ζίκο κατά το πέρασμά του στο πέρασμα από τον Ολυμπιακό.

«Πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω και είμαι στη διάθεση του προπονητή μου. Ο πρώτος άνθρωπος που μου έδωσε την ευκαιρία ήταν ο Ζίκο, είχε πει πολλά πράγματα για εμένα, αλλά τώρα θέλω να μιλήσω και εγώ στο γήπεδο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο «Φέτφα» και εν συνεχεία αναφερόμενος στο προσεχές ντέρμπι απέναντι στην Σαμπντόρια εκτός έδρας, είπε: «Ένα ντέρμπι είναι πάντα ιδιαίτερο για κάθε ποδοσφαιριστή, θα κάνουμε τα πάντα για τη νίκη». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: