Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Πογκμπά: «Δεν θα πήγαιναν στο Μουντιάλ χωρίς την Γιουβέντους»

Το γεγονός ότι παίζει βασικός στη Γιουβέντους είναι το εισιτήριο για να βρεθεί στο Μουντιάλ της Βραζιλίας ο Πολ Πογκμπά, όπως υποστηρίζει ο ίδιος.

Συγκεκριμένα ο Γάλλος μεσοεπιθετικός είπε τα εξής:

«Είναι ένα όνειρο για μένα και είμαι χαρούμενος επειδή θα πάμε στη Βραζιλία. Πιστεύω ότι δε θα ήμουν εδώ χωρίς τη Γιουβέντους. Ο Κόντε με εμπιστεύτηκε, με έβαλε στο γήπεδο και εγώ με τη σειρά μου πρέπει να κάνω τις καλύτερες εμφανίσεις για τη Γιούβε και την εθνική.

Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Είμαι καλά, είμαι έτοιμος για το ματς στο Λιβόρνο αλλά ξέρω ότι πάντα είναι θέμα προπονητή το ποιος θα παίξει. Είμαι έτοιμος πάντως και το όνειρο μου αυτή τη στιγμή είναι να κατακτήσω ξανά τον τίτλο με τη Γιουβέντους».Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: