Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Μαντούρο: «Πρόκληση ο ΠΑΟΚ»

Ο ΠΑΟΚ είναι μια πρόκληση για την καριέρα μου τονίζει ο Μαντούρο στα ΣΠΟΡ του Βορρά για την μεταγραφή του και δηλώνει πρόθυμος να αγωνιστεί σε οποιαδήποτε θέση του ζητήσει ο Στέφενς.

Μαντούρο: «Πρόκληση ο ΠΑΟΚ»
Ο ΠΑΟΚ είναι μια πρόκληση για την καριέρα μου τονίζει ο Μαντούρο στα ΣΠΟΡ του Βορρά για την μεταγραφή του και δηλώνει πρόθυμος να αγωνιστεί σε οποιαδήποτε θέση του ζητήσει ο Στέφενς.

«Γνωρίζω τον ΠΑΟΚ και την δυναμική που έχει ως ομάδα εδώ και χρόνια. Άλλωστε ο ΠΑΟΚ έχει παίξει ως αντίπαλος με ισπανικές και ολλανδικές ομάδες. Και είναι μια πρόκληση για την καριέρα μου», τονίζει ο ολλανδός άσος ο οποίος παραδέχθηκε ότι ο Στέφενς ήταν ένας από τους λόγους που αποδέχθηκε την πρόταση της ελληνικής ομάδας.

«Η παρουσία του κ.Στέφενς έπαιξε σημαντικό ρόλο για να πάρω την απόφαση να έρθω στην Θεσσαλονίκη. Ο κ.Στέφενς είναι μία μεγάλη προσωπικότητα στην Ευρώπη και είναι πολύ σημαντικό για εμένα που θα συνεργαστώ μαζί του. Δουλεύει πολύ και αυτό φαίνεται. Όσο για τον ΠΑΟΚ ξέρω πως έχει φανατικούς φιλάθλους που τον ακολουθούν παντού. Ακόμη είναι δεύτερος στο ελληνικό πρωτάθλημα ενώ για το Γιουρόπα Λίγκ θα αντιμετωπίσει την Μπενφίκα», δήλωσε.

«Είμαι σε πολύ καλή κατάσταση και μπορώ να αυξήσω τους ρυθμούς με την πάροδο των ημερών. Ο προπονητής μου θα αποφασίσει, όχι εγώ. Πάντως την προηγούμενη εβδομάδα δεν έκανα πολλές προπονήσεις και έτσι θα χρειαστώ λίγο χρόνο. Πάντως σε όποια θέση κι αν επιλέξει ο κ. Στέφενς να με βάλει, θα αγωνιστώ», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: