Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

«Aθέμιτος ανταγωνισμός»

kostoulas
Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο πρόεδρος του Παναιτωλικού, Φώτης Κωστούλας. Σχολίασε τις πρόσφατες δηλώσεις του Σταμάτη Βελλή και τόνισε πως από τους δανεισμούς του Ολυμπιακού σε άλλες ομάδες δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός στο πρωτάθλημα. Παράλληλα, επεσήμανε  ότι σκέφτεται να εγκαταλείψει ποδόσφαιρο, γιατί επενδύει τόσα χρήματα χωρίς λόγο.
Για τις δηλώσεις του Σταμάτη Βελλή:
“Μετά από αυτά τα οποία είχε αναφέρει ο κ. Βελής πριν από μερικές βδομάδες και με αυτά που αναφέρει τώρα, ξεκάθαρα τα λέει. Ο κόσμος τα ξέρει, τα συζητά, αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι. Έχουν αρχίσει πολύ στον αθλητισμό και μαζί και εγώ να αναρωτιόμαστε που πάμε… Είναι δυνατόν να χαλάμε τόσα λεφτά χωρίς λόγο;”.
Για την συζήτηση που είχε με τον πρόεδρο του Απόλλωνα Σμύρνης:
“Είχαμε κάνει μια κουβέντα και του είχα πει πως ‘καλά τα λες’, αλλά είναι σαν να χτυπάς στου κουφού την πόρτα και θα βρεις εμπόδια”.
Για τις αυτόνομες ομάδες που υπάρχουν:
“Ο κ. Πανόπουλος διαμαρτύρεται συχνά και με τον δικό του τρόπο. Είναι διαφορετικοί οι στόχοι και οι συνθήκες και είναι δύσκολο να βρίσκεις συμμάχους. Κάπου βέβαια έχουμε αρχίσει να συγκλίνουμε. Δεν μπορούμε να ξοδεύουμε εκατομμύρια έτσι”.
Για τις δηλώσεις του Σταμάτη Βελλή πως ο Ολυμπιακός έχει στο άρμα του ομάδες της Σούπερ Λιγκ:
“Δεν ξέρω τι στοιχεία έχει. Οι ενδείξεις, πάντως, συκλγίνουν προς αυτό το σημείο. Οι δανεισμοί των ομάδων είναι μεγάλη πληγή, δημιουργούν έναν αθέμιτο ανταγωνισμό. Όταν μια ομάδα δεν έχει λεφτά και δανείζεται παίκτες από τον Ολυμπιακό ή οποιαδήποτε ομάδα, αυτό είναι αθέμιτος ανταγωνισμός”.
Για την νίκη της Βέροιας επί της Καλλονής:
“Έκανε εντύπωση το αποτέλεσμα σε κανέναν άλλον; Έχουν ένα πολύ καλό παίκτη στην Βέροια, τον Μπεν, ο οποίος μπορεί και καθαρίζει τα παιχνίδια με χατ τρικ…”.
Για το ότι ο Μπεν ακούγεται πως είναι στόχος του Ολυμπιακού:
“Αυτά μπορεί να είναι απλώς δημοσιογραφικές πληροφορίες”.
Για την πρώτη φορά που ανέβηκε ο Παναιτωλικός:
“Ανέλαβα πριν από οχτώ χρόνια στον Παναιτωλικό. Η πρώτη χρονιά που ανεβήκαμε ήταν εφιάλτης, γιατί ανεβήκαμε και πέσαμε πολύ γρήγορα.  Ως παράγοντας αυτό που μπορώ να πω είναι πως εκείνη την χρονιά ομάδες είχαν αφαίρεση βαθμών που τελικά δεν αφαιρέθηκαν. Κάναμε προσφυγή στην ΕΠΟ, πήγαμε στα δικαστήρια, είχαμε αποδείξεις και στοιχεία, αλλά δεν έγινε τίποτα”.
Για την διαιτησία κατά του Παναιτωλικολυ:
“Είχαμε χάσει 11 βαθμούς εκείνη την χρονιά, καταγραμμένους σε DVD, που το στείλαμε στον κ. Μπριάκο.  Μου είπε πως έχω δίκιο αλλά μου είπε κιόλας πως μπορεί να έχω ωφεληθεί σε άλλα ματς και να μην προσκομίζω τα αντίστοιχα DVD. Εγώ είχα βγάλει ένα πωλητήριο για την ομάδα για να την προχωρήσει κάποιος άλλος, παίρνοντας τις μετοχές αλλά δεν βρήκα κανέναν. Αν έβρισκα θα της έδινα αύριο”.
Για τις σκέψεις του να αφήσει το ποδόσφαιρο:
“Η απογοήτευση δεν είναι μόνο για την ομάδα του Παναιτωλικού αλλά γενικότερα για το ποδόσφαιρο. Φέτος λογικά τα καταφέραμε να μείνουμε στην κατηγορία, αλλά μου φαίνεται πως το ποδόσφαιρο δεν μου ταιριάζει”.
Για το εάν μπορεί να επιβιώσει κάποια ομάδα χωρίς να μπει στο άρμα του “δυνατού”:
“Υπάρχουν πολλές ομάδες που έχουν την αυτονομία τους, δρουν μόνες τους και πάνε και καλά”.
Για το αν έχει δεχτεί πιέσει για συμμαχίες:
“Δεν δέχτηκα πιέσεις για συμμαχίες. Με βάση αυτά που εκφράζω δεν δίνω και περιθώρια για τέτοιες συζητήσεις”.
Για τις δηλώσεις του Σταμάτη Βελλή πως δεν διοικεί την ΕΠΟ ο Γιώργος Σαρρής:
Ίσως ο κ. Βελλής ξέρει και κάποια πράγματα παραπάνω. Εγώ δεν ξέρω άτομα από την ΕΠΟ. Το κ. Σαρρή τον έχω δει και του έχω μιλήσει μόνο δύο-τρεις φορές”.Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: