Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

«Έλληνας στην Ευρώπη»

ogios4567
O Γκιγιέρμο Όγιος μίλησε στον Arena FM 89,4 για την  χθεσινή(10/3) νίκη του Ηρακλή κόντρα στον Απόλλωνα 1926, για το πολύ σημαντικό γκολ του Σκόρτσα και για την δύσκολη συνέχεια. Τόνισε ότι νιώθει Έλληνας και τον στεναχωρεί πολύ που ακόμα δεν μπορεί να κάτσει στον πάγκο της ομάδας.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
Για την νίκη κόντρα στον Απόλλωνα: «Ήταν ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι, ένα τοπικό ντέρμπι, ένα δυνατό παιχνίδι και αυτό που κρατάω πέρα από τους τρεις βαθμούς είναι ο τρόπος με τον οποίο ήρθε η νίκη. Η ομάδα μου κατά διαστήματα έπαιξε καλό ποδόσφαιρο, είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού και την κατοχή της μπάλας. Δείξαμε υπομονή, δεν δείξαμε σε κανένα σημείο απελπισία και πιστεύω ότι ο τρόπος που ήρθε η νίκη είναι το σημαντικό και έτσι θα προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε και τους τρεις επόμενους αγώνες, αγώνες οι οποίοι είναι τελικοί».
Για το γκολ του Σκόρτσα: «Είναι πολύ σημαντικό και για την ομάδα αλλά και για τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή. Εδώ και ένα μήνα προπονείτε μαζί μας, προσπαθεί να ανεβάσει ρυθμούς και να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο. Δουλεύει πάρα πολύ και προσπαθεί να μάθει τους συμπαίκτες του και πάνω από όλα το μεγαλείο του σωματείου που εκπροσωπούμε».
Για το γεγονός ότι δεν κάθεται στο πάγκο του Ηρακλή: «Με ενοχλεί και με στεναχωρεί πάρα πολύ κυρίως σαν άνθρωπο και όχι μόνο σαν επαγγελματία προπονητή. Αυτό το οποίο γίνεται πραγματικά δεν μπορώ να το κατανοήσω, ότι χαρτί έχει ζητηθεί το έχουμε δώσει και δεν μπορώ να καταλάβω για πιο λόγο βρίσκομαι ακόμα μακριά από τον πάγκο. Έχω πει πολλές φορές ότι νιώθω Έλληνας προπονητής, η Ελλάδα μου έδωσε την δυνατότητα και την ευκαιρία να κάνω τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα. Αγαπάω πολύ την χώρα, έχω πάρα πολλούς φίλους αλλά με στεναχωρεί πάρα πολύ αυτό που αντιμετωπίζει. Επειδή όμως είμαι άνθρωπος που πιστεύω πολύ στον θεό και την παναγία, διατηρώ την ψυχραιμία μου και την ηρεμία μου και πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα επέλθει δικαιοσύνη».
Για τον προλαβαίνει ο Ηρακλής να βγει πρώτος: «Αυτή την στιγμή αυτό που κοιτάζω εγώ είναι η είσοδος τον πλέι οφ, αλλά και την εικόνα της ομάδας μου που θα μπορέσει να φτάσει στην υλοποίηση των στόχων, και στόχος αυτή την στιγμή είναι η είσοδος στα πλέι οφ. Κοιτάμε παιχνίδι με το παιχνίδι και θέλω να βλέπω τους παίκτες μου να δίνουν το 100% των δυνατοτήτων τους».
Για επόμενα κρίσιμα παιχνίδια:  «Θα είναι πολύ δύσκολα τα παιχνίδια, με αντιπάλους οι οποίοι είναι άμεσοι αντίπαλοι μας στην διεκδίκηση της εισόδου στα πλέι οφ. Με αντιπάλους που και αυτοί προετοιμάζονται και έχουν την ίδια αισιοδοξία και φιλοδοξία να βρεθούν στις προνομιούχες θέσεις. Περιμένω δυνατά και σκληρά παιχνίδια, που θα έχουν πολλές μονομαχίες και ελπίζω να ανταπεξέλθουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: