Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

«Θα πετύχει ο Γκολάσα»

natco760
Την αποκάλυψη, ότι ο ίδιος βοήθησε στην προσέγγιση του Εγιάλ Γκολάσα με τον ΠΑΟΚ, έκανε ο Μπίμπρας Νάτχο, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της πατρίδας του.
Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Νάτχο:
Για το μέλλον του: “Hμουν τέσσερα χρόνια στην Ρουμπίν Καζάν. Ηθελα να πάω σε ένα μεγαλύτερο πρωτάθλημα αλλά θα ήταν δύσκολο στο μέσο της σεζόν να ήμουν βασικός. Συμφώνησα με τον ΠΑΟΚ για έξι μήνες ώστε το καλοκαίρι να είμαι ελεύθερος. Ημουν εκεί έξι μήνες, έχω πρόταση ,αλλά θα πρέπει να αποφασίσω τι θα κανω”.
Για τις προτάσεις που έχει:Υπάρχει ενδιαφέρον για μένα, πιστεύω θα έχουμε σύντομα νέα. Εχω προτάσεις από την Τουρκία και την Ελλάδα. Επιθυμία μου είναι να παίξω στην Ισπανία, ή στην Αγγλία, ή στην Γερμανία ή στην Ιταλία”.
Για τον Γκολάσα:Τον ενημέρωσα για τον ΠΑΟΚ, εγώ έφερα τις δύο πλευρές κοντά. Ξέρω πως ο ΠΑΟΚ τον ήθελε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Είπα στον Γκολάσα ότι εγώ μπορεί να μην μείνω εκεί, αλλά είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για μια καλή επιλογή. Νομίζω ότι μπορεί να πετύχει στον ΠΑΟΚ”.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: