Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Κουλούρης: «Θέμα ημερών η ανανέωση»

Τυπική χαρακτήρισε την υπόθεση ανανέωσης του συμβολαίου του με τον ΠΑΟΚ ο Ευθύμης Κουλούρης. «Ανασταλτικός παράγοντας οι προπονήσεις», δήλωσε μετά την ήττα απέναντι στην Τσβόλε.

Κουλούρης: «Θέμα ημερών η ανανέωση»
Θέμα ημερών είναι η επέκταση του συμβολαίου του Ευθύμη Κουλούρη με τον ΠΑΟΚ, όπως τόνισε ο ίδιος μετά την ήττα απέναντι στην Τσβόλε. Ο νεαρός επιθετικός του «δικέφαλου του Βορρά» τόνισε πως οι προπονήσεις θα παίξουν καθοριστικό ρόλο για την εικόνα της ομάδας στην συνέχεια.

«Οι καθημερινές προπονήσεις είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας για να φανούμε καλοί όπως θέλουμε στα φιλικά ματς. Εγώ είμαι διατεθειμένος να παίξω σε όποια θέση μου πει ο προπονητής για να είμαι χρήσιμος στην ομάδα».

Για την ανανέωση του συμβολαίου του είπε:«Όσο για την ανανέωση του συμβόλαιο μου συμβόλαιο μου, υπάρχουν συζητήσεις, όλα θα πάνε καλά και είναι θέμα ημερών για να ανανεώσω την συνεργασία μου με τον ΠΑΟΚ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: