Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Κατσουράνης: «Δεν σταματώ το ποδόσφαιρο»

Καμία περίπτωση να κρεμάσει από τώρα τα παπούτσια του δεν υπάρχει για τον Κώστα Κατσουράνη. «Είμαι ποδοσφαιριστής. Δεν σταματάω», ξεκαθάρισε σε ερώτηση που του έγινε για το τι θα κάνει από δω και πέρα

Κατσουράνης: «Δεν σταματώ το ποδόσφαιρο»
Ο Κώστας Κατσουράνης για άλλη μια φορά ξεκαθάρισε ότι δεν είναι στις σκέψεις του να σταματήσει το ποδόσφαιρο.

«Είμαι ποδοσφαιριστής και δεν σκέφτομαι να σταματήσω το ποδόσφαιρο», είπε στον Arena FM, σε δηλώσεις του με αφορμή την χθεσινή εμφάνιση της Εθνικής ομάδας.

Σχετικά με την ήττα από την Ρουμανία ο Κατσουράνης ζήτησε την στήριξη όλων…

«Πρέπει όλοι μας να στηρίξουμε αυτή την ομάδα. Αυτά τα παιδιά. Δεν τελείωσε τίποτα με ένα παιχνίδι, με ένα αποτέλεσμα. Η ζωή συνεχίζεται… Δεν ξέρω αν θα είμαι και πάλι στην ομάδα, θα δούμε δεν ξέρεις τι σου φέρνει η ζωή, αλλά από μένα είτε είμαι, είτε δεν είμαι στην Εθνική, είτε είμαι 50 χρονών, άσχημη κριτική δεν θα κάνω ποτέ σε κάτι που λάτρεψα περισσότερο από κάθε τι», τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: