Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Καταγγελίες Βελλή!!

Στο φως ήρθε μέρος της ένορκης κατάθεσης του Σταμάτη Βελλή, με τον πρώην ιδιοκτήτη του Απόλλωνα Σμύρνης να καταγγέλει τους ανθρώπους που διοικούν το ποδόσφαιρο και όχι μόνο...
Ο Σταμάτης Βελλής, μεταξύ άλλων, έχει υπογραμμίσει στον εισαγγελέα τους λόγους που αποχώρησε από το ποδόσφαιρο, τονίζοντας πως κατάλαβε ότι η σωτηρία ή ο υποβιβασμός της ομάδας του δεν εξαρτόταν από αποκλειστικά αγωνιστικούς παράγοντες, αλλά και από τους ανθρώπους που διοικούν την ΕΠΟ...
ADVERTISEMENT
Αναλυτικά μέρος της κατάθεσης του Σταμάτη Βελλή που έφερε στο φως η «Δίκη στον Σκάι»:
«Αποφάσισα να αποχωρήσω γιατί πεποίθησή μου είναι ότι η σωτηρία ή ο υποβιβασμός της ομάδας μου δεν εξαρτάται αποκλειστικά από την αγωνιστική της συμπεριφορά, αλλά κατά την άποψή μου από μια ομάδα ανθρώπων που διοικεί ουσιαστικά την ΕΠΟ και συγκεκριμένα από τους Κουρίδη, Παπακωνσταντίνου, Προύντζο κ.α, οι οποίοι δίνουν εντολές σε διαιτητές, όπως τους Αμπάρκιωλη και Κάμπατξη κ.α, να ευνοήσουν συγκεκριμένες ομάδες. Ο Ολυμπιακός με την πολιτική του δανεισμού των παικτών, αν και νόμινη, δημιουργεί σχέσεις και υποχρεώσεις με ομάδες που οφελούνται όπως ο Πλατανιάς, ο Εργοτέλης και ο Πανιώνιος. Το προηγούμενο καλοκαίρι μου προτάθηκε από τον Ολυμπιακό να αποκτήσουμε ως δανεικό πολύ γνωστό και ιδιαίτερα ικανό ποδοσφαιριστή που άνηκε στον Ολυμπιακό, καθώς και να προσληφθεί από τον Απόλλωνα προπονητής της επιλογής του Ολυμπιακού, παλιός παίκτης αυτής της ομάδας. Απέρριψα αυτές τις προτάσεις επειδή επιθυμούσα να αποφευχθεί σχέση εξάρτησης της ομάδας μου από τον Ολυμπιακό».

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: