Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

«Στηρίζουμε όλοι την νέα Εθνική»

thumbnail
Στον Arena 89,4 φιλοξενήθηκε ο πρώην παίκτης του ΠΑΟΚ Κώστας Κατσουράνης και σχολίασε την χθεσινή εμφάνιση της Εθνικής Ομάδας και την ήττα από την αντίστοιχη της Ρουμανίας με 0-1 στο γήπεδο Καραισκάκης αλλά και για το μέλλον του
Αναλυτικά όσα είπε ο Κώστας Κατσουράνης στον Arena 89,4:
Για την εμφάνιση της Εθνικής στον χθεσινό αγώνα τόνισε:«Δεν θέλω να σχολιάσω την εμφάνιση της ομάδας , εγώ βγήκα να πω μόνο ότι στηρίζουμε αυτή την νέα προσπάθεια όλοι, να είμαστε κοντά στα παιδιά. Υπάρχει πολύ δρόμος μπροστά δεν τελείωσαν όλα από ένα παιχνίδι και συνεχίζουμε, κοιτάμε μπροστά.»
Για τα συναισθήματα του λόγω της απουσίας του από την Εθνική σε αυτήν την νέα προσπάθεια που ξεκινά δήλωσε:«Δεν ξέρω εάν στο μέλλον θα είμαι κοντά η μακριά απλά η ζωή συνεχίζεται»
Για το εάν μίλησε με τους παίκτες της Εθνικής μετά τον χθεσινό αγώνα και τα συναισθήματα που έλαβε ο ίδιος από τους παίκτες σχολίασε:«Δεν μίλησα με κάποιον μετά το παιχνίδι οπότε δεν γνωρίζω τι σκέφτονται αλλά σίγουρα όταν χάνεις υπάρχει μία στεναχώρια και περιμένεις το επόμενο παιχνίδι.»
Για την κριτική που δέχεται η Εθνική ομάδα τόνισε χαρακτηριστικά:«Εγώ άσχημη κριτική στην ομάδα που λάτρεψα και αγάπησα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο δεν πρόκειτε να κάνω σε κανένα ραδιόφωνο και σε καμία τηλεόραση.»
Για τον νέο προπονητή και τις εντυπώσεις του από αυτό το πρώτο δείγμα δήλωσε:«Το είπα και πριν δεν πρόκειτε να κάνω κριτική εύχομαι όλα τα παιδιά να έχουν υγεία ,καλύτερο ρυθμό στην συνέχεια και θα έχουμε καλύτερη εικόνα.»
Για το ποδοσφαιρικό του μέλλον του σχολίασε: «Δεν ξέρω ακόμα , θα δούμε.
Για τον αν σκέφτεται να σταματήσει το ποδόσφαιρο η να αναλάβει κάποιο πόστο στην Εθνική τόνισε:«Όχι δεν σκέφτομαι να σταματήσω.Όχι δεν ισχύει ότι θα αναλάβω κάποιο πόστο στην Εθνική δεν ξέρω πως βγήκε αυτό. Εγώ ακόμα είμαι ποδοσφαιριστής, όταν θα πάψω να είμαι θα κοιτάξω τι θα κάνω μετά.Δεν το έχω σκεφτεί αυτό ποτέ.»
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: