Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Βαζέχα: «Είμαστε σε πολύ δύσκολη θέση»

Ο Κριστόφ Βαζέχα δεν στάθηκε πολύ στην ήττα του Φωστήρα με 2-0 από τον Ολυμπιακό για το Κύπελλο και αναφέρθηκε στη δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται η ομάδα του Ταύρου.

Βαζέχα: «Είμαστε σε πολύ δύσκολη θέση»
Πολύ σοβαρότερα προβλήματα έχει μπροστά του ο Φωστήρας μπροστά του από την ήττα με 2-0 από τον Ολυμπιακό που ολοκλήρωσε την πορεία του στο Κύπελλο, όπως δήλωσε ο Κριστόφ Βαζέχα μετά το τέλος του αγώνα στον Ταύρο.

«Το μυαλό μας είναι περισσότερο στο πρωτάθλημα, όπου είμαστε σε δύσκολη θέση. Παίζαμε με μια ομάδα που δεν χρειάζεται διαφήμιση. Πήραν εμπειρίες κάποια παιδιά και κοιτάμε το πρωτάθλημα. Ξέρουμε πως είναι δύσκολο, αλλά εγώ πιστεύω πως μπορούμε. Δεν κρύβουμε πως υπάρχει τεράστιο οικονομικό πρόβλημα και κάθε παίκτης κοιτάζει το μέλλον του. Είχαμε 28 παίκτες, τώρα έχουμε 20. Εμένα μου αρέσει να έχω 18-20 παίκτες στη διάθεσή μου. Δεν θα τα παρατήσουμε», τόνισε ο προπονητής Φωστήρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: