Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Πελεγκρίνι: «Δεν ανησυχώ για τη θέση μου»


Την πεποίθηση ότι θα παλέψει μέχρι τέλους για το καλό της ομάδας του χωρίς να ανησυχεί για τη θέση του, εξέφρασε ο τεχνικός της Μάντσεστερ Σίτι, Μανουέλ Πελεγκρίνι.

Πελεγκρίνι: «Δεν ανησυχώ για τη θέση μου»
Με τη Μάντσεστερ Σίτι να βρίσκεται σε δύσκολη βαθμολογική θέση, μετά και την χθεσινή ήττα της από την Κρίσταλ Πάλας (2-1), ο Μανουέλ Πελεγκρίνι μίλησε για τη δύσκολη συνέχεια, θέλοντας να περάσει το μήνυμα ότι τίποτα δεν έχει χαθεί ακόμα, για τους Πρωταθλητές Αγγλίας.

«Είμαστε επτά αγώνες πριν το τέλος της σεζόν και το μόνο που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι να κάνουμε μόνο νίκες, χωρίς να μας απασχολεί τι θα κάνουν οι άλλες ομάδες», ανέφερε ο τεχνικός της Σίτι.

Όσο για αυτά που ακούγονται στον αγγλικό Τύπο περί αποχώρησης του από το σύλλογο, ο ίδιος δήλωσε: «Δεν ανησυχώ για την θέση μου, είμαι ικανοποιημένος με την δουλειά μου και έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: