Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Νομπόα: «Δεν ξέρω αν θα είμαι στα play offs»

Ανοιχτό το ενδεχόμενο απουσίας του από τους αγώνες του ΠΑΟΚ στα play offs άφησε ο Κριστιάν Νομπόα, καθώς πλησιάζει η συμμετοχή του με τον Ισημερινό στο Κόπα Αμέρικα.

Νομπόα: «Δεν ξέρω αν θα είμαι στα play offs»
Σε… δύσκολη θέση βρίσκεται ο Κριστιάν Νομπόα. Από τη μια τον επόμενο μήνα ο ΠΑΟΚ ρίχνεται στη μάχη των play offs και από την άλλη στις 10 Ιουνίου αρχίζει το Κόπα Αμέρικα και ο ίδιος αποτελεί βασικό στέλεχος της ομάδας του Ισημερινού.

Ο μέσος του «Δικεφάλου του Βορρά» δεν ξέρει αν θα μπορέσει να ενισχύσει την ομάδα του στο μινι πρωτάθλημα. «Είχαμε μια κουβέντα με τον προπονητή, Γιώργο Γεωργιάδη, και ανακαλύψαμε πως υπάρχει πρόβλημα. Όταν τελειώσει το πρωτάθλημα, ο πρώτος προκρίνεται απευθείας στο Champions League αλλά ο δεύτερος, ο τρίτος, ο τέταρτος και ο πέμπτος μπαίνουν σε ένα μίνι πρωτάθλημα, που καθορίζει ποιος θα βγει στα προκριματικά του Champions League και ποιος στο Europa League. Δεν ξέρω αν θα είμαι με την ομάδα μου σε αυτά τα παιχνίδια. Το Σάββατο είπα στον προπονητή πως δεν εξαρτάται από εμένα και πως θα πρέπει να μιλήσω με το προπονητικό επιτελείο της Εθνικής», δήλωσε σε ιστοσελίδα του Ισημερινού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: