Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Αναποφάσιστος ο Ραούλ!!

Αναποφάσιστος ο Ραούλ
Αναποφάσιστος παραμένει ο Ραούλ αναφορικά με το μέλλον του, καθώς το καλοκαίρι εκπνέει το συμβόλαιό του με την Σάλκε. Φαίνεται να υπάρχει διαφωνία με τον γερμανικό σύλλογο στην τελευταία πρόταση που του έκανε όσον αφορά στην χρονική διάρκεια της νέας συμφωνίας.

Η Σάλκε, σύμφωνα με δημοσιεύματα, προτείνει στον Ισπανό συμβόλαιο ενός έτους με μειωμένες απολαβές, καθώς και φέτος η Ρεάλ Μαδρίτης πληρώνει ένα μέρος του, ωστόσο ο ίδιος εμφανίζεται να επιθυμεί διετή επέκταση της συνεργασίας του με τον γερμανικό σύλλογο.

«Έχω στα χέρια μου μια καλή πρόταση. Η Σάλκε θέλει να υπογράψουμε νέο συμβόλαιο. Δεν έχω πάρει καμία απόφαση ακόμα, μόνο αυτό μπορώ να πω αυτή τη στιγμή. Να είστε σίγουροι πως δεν έχω αποφασίσει το μέλλον μου», ανέφερε σχετικά ο 34χρονος επιθετικός στην «Deutsche Presseagentur».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: