Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Φορτούνης: «Αυτό είναι το όνειρό μου»

Φορτούνης: «Αυτό είναι το όνειρό μου»
Αποφασισμένος να πείσει τον Φερνάντο Σάντος ότι αξίζει μία θέση στην τελική 23άδα της Εθνικής Ελλάδας για το Euro 2012 εμφανίστηκε ο Κώστας Φορτούνης, μιλώντας στη SportDay. «Είναι το μεγάλο μου όνειρο και θα κάνω ό,τι μπορώ στην προετοιμασία για να πείσω με την απόδοσή μου τον προπονητή», τόνισε ο διεθνής μεσοεπιθετικός της Καϊζερσλάουτερν. «Το πρώτο παιχνίδι με την Πολωνία είναι επικίνδυνο, αλλά και δύσκολο. Θα κρίνει πολλά», πρόσθεσε.

Αποσπάσματα των όσων δήλωσε ο Κώστας Φορτούνης στη SportDay

Πώς αισθάνεσαι που βρίσκεσαι μεταξύ των 25 παικτών που επέλεξε ο Φερνάντο Σάντος για την προετοιμασία εν όψει Euro 2012;

«Αισθάνομαι πολύ καλά. Από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα στην οικογένεια της Εθνικής».

Ο επόμενος στόχος σου;

«Επόμενος στόχος μου είναι να βρίσκομαι στο τελικό ρόστερ των 23 παικτών που θα επιλέξει ο προπονητής».

Πιστεύεις ότι είναι ένας ρεαλιστικός στόχος;

«Είναι το μεγάλο μου όνειρο και θα κάνω ό,τι μπορώ στην προετοιμασία για να πείσω με την απόδοσή μου τον προπονητή».

Περίμενες ποτέ ότι σε τόσο μικρή ηλικία θα έφτανες στο σημείο να μετέχεις σε προετοιμασία ομάδας προς τα τελικά ενός Euro;

«Για να είμαι ειλικρινής, δεν το περίμενα. Ποτέ όμως δεν ξέρεις πώς τα φέρνει η ζωή και το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το ποδόσφαιρο. Ακόμα και το πιο «τρελό» όνειρό σου μπορεί να γίνει πραγματικότητα».

Πώς βλέπεις τον όμιλο;

«Είναι ένας ισορροπημένος όμιλος, μπορώ να πω, όπου κάθε ομάδα έχει τις πιθανότητές της για την πρόκριση. Το πρώτο παιχνίδι με την Πολωνία είναι επικίνδυνο, αλλά και δύσκολο. Θα κρίνει πολλά».

Πόσες πιθανότητες έχει η Ελλάδα για την πρόκριση;

«Θεωρώ ότι έχουμε πολλές πιθανότητες».

Τι σκοπεύεις να κάνεις σε συλλογικό επίπεδο;

«Εχω συμβόλαιο με την Καϊζερσλάουτερν και προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι άλλο. Θα δούμε...».

Μπορεί να μείνεις εκεί, παρά τον υποβιβασμό στη δεύτερη κατηγορία της Γερμανίας;

«Δεν υπάρχει τίποτα σίγουρο ακόμα, οι πιθανότητες να μείνω ή όχι είναι 50-50».

Τι σου είπε ο Σάντος όταν κλήθηκες για πρώτη φορά στην Εθνική, στο φιλικό με το Βέλγιο;

«Μου είπε να μη φοβάμαι, να ζητάω μπάλα και να κινούμαι ελεύθερα. Μετά το τέλος του ματς με συνεχάρη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: