Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Αυτό θα πει... αυτοκριτική!!

Ο βετεράνος προπονητής , Ντον Νέλσον, εξέφρασε την άποψη του πως δεν αξίζει να βρίσκεται στο Hall of Fame του ΝΒΑ...
Αυτό θα πει... αυτοκριτική!
«Δεν αισθάνομαι ότι αξίζω να βρίσκομαι στο Hall Of Fame, αλλά από τη στιγμή που είμαι σε αυτό, αισθάνομαι χαρούμενος. Είναι σπουδαία τιμή. Υπάρχουν πολλοί που το αξίζουν περισσότερο από μένα, όπως ο Al Attles, o Bill Fitch, o Dick Motta και άλλοι. Ηταν πραγματικοί προπονητές. Συνεπώς αισθάνομαι ότι δεν το αξίζω, τέλος πάντων όμως, εδώ είμαι.

Δεν τα έκανα όλα αυτά επειδή ήθελα να είμαι διαφορετικός, αλλά επειδή πίστευα ότι μου έδιναν ένα πλεονέκτημα για να κερδίσω αγώνες. Δεν θα τα έκανα αλλιώς. Όταν κοουτσάριζα καλές ομάδες δεν χρειαζόταν να τα κάνω. Όταν κοουτσάριζα κακές ομάδες έπρεπε να είμαι δημιουργικός. Κάθε χρόνο προσπαθούσα αλλά δεν το σκέφτομαι επειδή δεν συνέβη ποτέ. Υπάρχουν πολλοί καλοί προπονητές που δεν κατέκτησαν ποτέ τίτλο»
, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Νέλσον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: