Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Σκόνδρας: «Δεν προκάλεσα»

Τη δική του απάντηση σε όσους του επιτέθηκαν υβριστικά στην προσωπική του σελίδα στο Facebook έδωσε ο Γιάννης Σκόνδρας. Ο αρχηγός των Περιστεριωτών πανηγύρισε έξαλλα το γκολ του Νίκου Λαζαρίδη, με το οποίο πήραν τους τρεις βαθμούς της νίκης. «Ο πανηγυρισμός μου ήταν αυθόρμητος και όχι προκλητικός», τόνισε ο διεθνής μπακ-χαφ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του 22χρονου παίκτη στην εφημερίδα «Goal»

«Εκείνη τη στιγμή πωρώθηκα με το γκολ. Ηταν έντονη στιγμή για όλη την ομάδα. Είμαι ο αρχηγός του Ατρόμητου και όταν βάζει γκολ η ομάδα μου, αισθάνομαι σαν να το έχω βάλει εγώ. Πιστεύω όμως ότι δεν προκάλεσα σε καμία περίπτωση. Περισσότερο ξεσπάσαμε, μέχρι να έρθει το γκολ, αφού είχαν προηγηθεί πολλές χαμένες ευκαιρίες και η μπάλα δεν έμπαινε με τίποτα μέσα. Ο πανηγυρισμός μου ήταν αυθόρμητος και όχι προκλητικός».

Δεν υπάρχουν σχόλια: