Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Κουαλιαρέλα: «Η καλύτερή μου εβδομάδα»

Κουαλιαρέλα: «Η καλύτερή μου εβδομάδα»
Ενθουσιασμένος με τις εμφανίσεις που πραγματοποίησε αυτή την εβδομάδα εμφανίστηκε ο Φάμπιο Κουαλιαρέλα, μιλώντας στο «Sky Sport Italia» μετά τη νίκη (2-0) της Γιουβέντους επί της Κιέβο. Ο Ιταλός επιθετικός κατάφερε να σκοράρει στο παιχνίδι με την Τσέλσι (2-2) για το Champions League και χθες «μάτωσε» δύο φορές τα δίχτυα των γηπεδούχων.

«Αυτή ήταν μία από τις καλύτερες εβδομάδες της ζωής μου. Σήμερα ήθελα να αποδείξω ότι ήμουν έτοιμος και νομίζω ότι τα κατάφερα. Ήταν προφανώς πολύ ευχάριστο για εμένα να ακούω το όνομά μου από τους οπαδούς κατά τη διάρκεια της αντικατάστασής μου και τους ευχαριστώ πολύ. Αυτό σημαίνει ότι έκανα το καθήκον μου», ανέφερε αρχικά ο διεθνής φορ και πρόσθεσε:

«Αν θα είμαι βασικός στο αγώνα με τη Φιορεντίνα την Τρίτη; Θα δούμε. Θα είμαι σίγουρος ότι είμαι έτοιμος όταν κληθώ από τον προπονητή και να αισθάνομαι ότι είμαι σε καλή κατάσταση, τότε είναι απόφαση του προπονητή».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: