Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

«Σημασία έχει να κερδίζουμε»

«Σημασία έχει να κερδίζουμε»
Ο Λούσιο ξεπέρασε πλέον τον τραυματισμό του και είναι χαρούμενος που βοηθάει τη Γιουβέντους να κερδίζει. Ο Βραζιλιάνος αμυντικός μετά το διάστημα που έμεινε εκτός δράσης στην αρχή της χρονιάς πλέον έχει μεγάλη όρεξη να προσφέρει στον καινούριο του σύλλογο.

Οι «μπιανκονέρι» έχουν ξεκινήσει κάνοντας το απόλυτο 4 στις 4 νίκες στο πρωτάθλημα και το ξεκίνημα στο Champions League ήταν εξίσου καλό. Τελευταία νίκη αυτή με 2-0 επί της Κιέβο.

«Το σημαντικό είναι να κερδίζουμε και τα καταφέραμε. Μου αρέσει πολύ η «δίψα» του συλλόγου για διακρίσεις και έμεινα ευχαριστημένος από την απόδοση μου στο χώρο του κέντρου.

Έχω αγωνιστεί σε αυτή τη θέση και με τη Βραζιλία και κερδίσαμε το Παγκόσμιο Κύπελλο
», τόνισε ο έμπειρος αμυντικός και συνέχισε:

«Ευτυχώς ξεπέρασα πολύ γρήγορα τον τραυματισμό μου και ανυπομονώ να προσφέρω στην ομάδα μου».

Ο Λούσιο έγινε δέκτης πολλών κριτικών εξαιτίας των εμφανίσεων του στα φιλικά της «μεγάλης κυρίας» κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας αλλά ο ίδιος δείχνει να μην επηρεάζεται:

«Νομίζω ότι δε χρειάζεται να απολογηθώ σε κανένα, το παρελθόν ανήκει στο παρελθόν. Αυτό που θέλω είναι να συνεχίσω να αγωνίζομαι και να έχω διακρίσεις με το σύλλογο».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: