Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Ρονκάλια: «Μακάρι να παίξω στην εθνική Ιταλίας»

Ρονκάλια: «Μακάρι να παίξω στην εθνική Ιταλίας»
Το πρώτο του γκολ με τη φανέλα της Φιορεντίνα πανηγυρίζει από χθες ο Φακούντο Ρονκάλια. Ο Αργεντινός αμυντικός πέτυχε το γκολ των «βιόλα» στο ισόπαλο παιχνίδι με την Πάρμα στο «Ταρντίνι» και εξέφρασε την ελπίδα να παίξει κάποια στιγμή για την εθνική Ιταλίας.

«Είμαι χαρούμενος με την απόδοσή μου, αλλά είναι τα πρώτα παιχνίδια της σεζόν. Οποιοδήποτε αποτέλεσμα μπορεί να φανεί χρήσιμο για να συνεχίσει η ομάδα να έχει πρόοδο», ανέφερε αρχικά ο 25χρονος παίκτης στο «Sky Sport Italia» και πρόσθεσε:

«Θα είναι δύσκολο το παιχνίδι με την Γιουβέντους την ερχόμενη Τρίτη, αλλά ελπίζουμε να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα».

Εν τω μεταξύ, το τελευταίο διάστημα έχει αναπτυχθεί ότι ο Τσέζαρε Πραντέλι θα καλέσει στην εθνική Ιταλίας τον Ρονκάλια, του οποίου οι πρόγονοι είχαν μεταναστεύσει στη Νάπολι: «Είμαι χαρούμενος ότι ο Πραντέλι παρακολουθεί την πρόοδο μου. Αυτό μου δίνει ένα ακόμη κίνητρο να δουλέψω και ελπίζω μία μέρα να έχω την ευκαιρία να παίξω για την Ιταλία».




πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: