Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Ρόμπεν: «Έχω σκεφτεί να τα παρατήσω»


Ρόμπεν: «Έχω σκεφτεί να τα παρατήσω»
Την αποκάλυψη πως πολλές φορές από το μυαλό του έχει περάσει η σκέψη να κρεμάσει τα παπούτσια του, έφερε στο φως της δημοσιότητας, μέσω δηλώσεών του, ο Άριεν Ρόμπεν.

Ο Ολλανδός ποδοσφαιριστής της Μπάγερν Μονάχου, παρά το ταλέντο του, πάντα ταλαιπωρούνταν από τραυματισμούς, με αποτέλεσμα να σκεφτεί να τερματίσει πρόωρα την ποδοσφαιρική του καριέρα.

«Στην καριέρα μου είχα αρκετούς σοβαρούς τραυματισμούς και, για να είμαι ειλικρινής, είχα σκεφτεί πάνω από μία φορά να σταματήσω την καριέρα μου. Ήταν μία άσχημη σκέψη, αλλά ήταν κάτι που το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά», ήταν τα λόγια του Ρόμπεν.

Μάλιστα, ο μεσοεπιθετικός των Βαυαρών δεν ξέχασε να ευχαριστήσει και τον ομοσπονδιακό τεχνικό της εθνικής Ολλανδίας, Λουίς Φαν Γκάαλ, ο οποίος έχει τονίσει πως τον εμπιστεύεται απόλυτα: «Τέτοιες δηλώσεις σε βοηθούν πραγματικά, όταν έχεις μία δύσκολη περίοδο στην καριέρα σου. Πραγματικά, αυτά τα λόγια με κάνουν να αισθάνομαι καλά».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: