Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Χαντ: «Βήμα μπροστά για μένα ο Άρης»

Ο Τζέρεμι Χαντ ήρθε για να δοκιμαστεί στον Άρη και δηλώνει χαρούμενος. Μάλιστα στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως είναι μία πρόκληση για αυτόν να παίξει τους "κίτρινους", ενώ ξεκαθάρισε πως είναι αππολύτως έτοιμος αγωνιστικά.


«Είμαι χαρούμενος που ήρθα στον Άρη, ο οποίος είναι ένα βήμα μπροστά για την καριέρα μου. Η πρόκληση είναι μεγάλη. Ξέρω πού ήρθα, μου τα έχει πει και ο ξάδερφός μου (Σέρτζιο Κερούς) για την ομάδα, η οποία έχει καλή οργάνωση και πολύ κόσμο, ο οποίος την υποστηρίζει με τρέλα», δήλωσε αρχικά ο Τζέρεμι Χαντ και συμπλήρωσε: «Ότι πει ο προπονητής. Θα κάνω ότι χρειαστεί, θα δώσω ενέργεια και καλή άμυνα. Έχω ξεπεράσει τον τραυματισμό μου και είμαι έτοιμος. Κάνω προπονήσεις εδώ και 1-1,5 μήνα και πριν από δύο μέρες έπαιξα σε αγώνα στις ΗΠΑ. Είμαι σε καλή κατάσταση και θα κάνω τα πάντα για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της».


πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: