Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Kάτσε να βοηθήσουμε κανέναν άνθρωπο...

Ο Εργκούς Κάτσε δήλωσε ότι με τα λεφτά που θα πάρει από το νέο συμβόλαιο του ΠΑΟΚ θα βοηθήσει οικονομικά δικούς του ανθρώπους...

Kάτσε να βοηθήσουμε κανέναν άνθρωπο...
"Νομίζω ότι το γεγονός της αναπροσαρμογής και επέκτασης του συμβολαίου μου συνιστά επιβράβευση των προσπαθειών μου. Σε κάθε περίπτωση, αλλάζει η ζωή μου, καθώς με τα νέα οικονομικά δεδομένα θα μπορέσω να βοηθήσω περισσότερο και τους δικούς μου ανθρώπους. Περιττό να σας πω πόσο χαρούμενος νιώθω για τη συγκεκριμένη εξέλιξη.
Προσωπικά, δεν ένιωσα σε καμία στιγμή ότι κάπου θα υπήρχε πρόβλημα και δε θα δίναμε τα χέρια με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ. Και το αποτέλεσμα των συζητήσεων αυτό απέδειξε", ανέφερε αρχικά ο νεαρός ανασταλτικός μέσος σε δηλώσεις του στην εφημερίδα "Σπορ του Βορρά" και πρόσθεσε:
"Θα συνεχίσω να κάνω αυτό που έκανα από την πρώτη στιγμή που εντάχθηκα στον ΠΑΟΚ. Να δουλεύω, δηλαδή, για την ατομική μου βελτίωση με απώτερο σκοπό να βοηθώ όσο μπορώ μέσα στο γήπεδο τον ΠΑΟΚ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: