Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Πρωτάρης 34 ετών!!

Πρωτάρης 34 ετών
Τα ιδιαίτερα συναισθήματά του για την επιστροφή του στους αγωνιστικούς χώρους εξέφρασε ο Ντανιέλε Πορτανόβα, μιλώντας για πρώτη φορά σε συνέντευξη Τύπου μετά από 4 μήνες. Ο ποδοσφαιριστής της Μπολόνια ήταν τιμωρημένος για την εμπλοκή του στο σκάνδαλο των στημένων αγώνων και μετά την εξέτιση της ποινής του αποκάλυψε πως νιώθει σαν να ξεκινάει την καριέρα του από την αρχή.

Ήταν ένας από εκείνους που παραδέχτηκαν την εμπλοκή τους στο σκάνδαλο των στημένων αγώνων, που συγκλόνισε την Ιταλία. Για την ομολογία του αυτή τιμωρήθηκε με 4μηνο αποκλεισμό. Ο αμυντικός της Μπολόνια, Ντανιέλε Πορτανόβα στο παιχνίδι της 17ης αγωνιστικής κόντρα στη Νάπολι, επιστρέφει στα γήπεδα και αυτό του προκαλεί το άγχος του… πρωτάρη, όπως αποκαλύπτει.

«Νιώθω το ίδιο άγχος όπως την πρώτη μου μέρα ως επαγγελματίας. Περιμένω σαν τρελός να μυρίσω το χορτάρι, να βρεθώ με τους συμπαίκτες μου, να νιώσω το παιχνίδι. Έλειψα καιρό από τα γήπεδα και δεν βλέπω την ώρα να επιστρέψω», είπε χαρακτηριστικά.

Πώς πέρασε αυτός ο καιρός; «Ήταν η πιο δύσκολη περίοδος της ζωής μου. Όμως δεν έλειψα ούτε ώρα από τις προπονήσεις, δούλεψα σκληρά και νιώθω πως είμαι έτοιμος να αγωνιστώ σε επίσημο παιχνίδι ξανά. Αν μου λείπει ο ρυθμός του αγώνα, ξέρω πως θα με βοηθήσουν οι συμπαίκτες μου να τον βρω. Είμαι 34 ετών και νιώθω πως ξεκινάω μια νέα καριέρα. Φορώντας τη φανέλα που τόσο αγαπώ, αυτή της Μπολόνια και το περιβραχιόνιο του αρχηγού», τόνισε ο Πορτανόβα.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: