Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Στη Μπάρτσα για μια ζωή!

Στη Μπάρτσα για μια ζωή
Την ευκαιρία να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα της καρδιάς του θα έχει ο Τσάβι Ερνάντες, καθώς συμφώνησε να ανανεώσει το συμβόλαιό του μέχρι το 2016.

Ο 32χρονος μέσος της Μπαρτσελόνα έχει κατακτήσει 20 τρόπαια με τους «μπλαουγκράνα» και χαρακτήρισε ότι η ομάδα είναι η αγάπη της ζωής του. Επιπλέον τόνισε ότι θέλει να απολαύσει τα τελευταία χρόνια της ποδοσφαιρικής του καριέρας.

«Δεν μας πήρε πολύ για να φτάσουμε σε συμφωνία. Το όνειρό μου να κλείσω την καριέρα μου στην Μπαρτσελόνα βγαίνει αληθινό. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μπορέσω να τελειώσω την ποδοσφαιρική μου καριέρα εδώ. Το να είμαι εδώ μέχρι τα 36 μου είναι προνόμιο. Ο σύλλογος είναι η αγάπη της ζωής μου. Αυτή τη στιγμή θέλω να απολαύσω τα χρόνια μέχρι το 2016», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Τσάβι μετά την ανανέωση του συμβολαίου του.


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: