Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Πανόπουλος: «Αποκλειστικά υπεύθυνος είμαι εγώ»

Πανόπουλος: «Αποκλειστικά υπεύθυνος είμαι εγώ»
Την απόλυτη ευθύνη για την κακή εικόνα που παρουσιάζει η SKODA Ξάνθη ανέλαβε ο Χρήστος Πανόπουλος μετά την ισόπαλη αναμέτρηση της Ξάνθης με τον Αστέρα Τρίπολης στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας.

Ο μεγαλομέτοχος της ακριτικής ομάδας τόνισε πως θα κάνει τις κινήσεις που χρειάζονται, ώστε να διορθώσει την κατάσταση και να επιστρέψει η ομάδα στα καλά αποτελέσματα.

«Είναι γνωστό ότι οι επιτυχίες έχουν πολλούς αποδέκτες και οι αποτυχίες συνήθως έναν. Θέλω να σας πω ότι για όλη την κακή εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα δεν φταίνε οι ποδοσφαιριστές ούτε οι προπονητές. Αποκλειστικά υπεύθυνος είμαι εγώ. Θα φροντίσω με συγκεκριμένες κινήσεις να διορθώσω την κατάσταση και να βγάλουμε την ομάδα από αυτή την κατάντια. Έχουμε δύσκολο δρόμο μπροστά μας, αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε», δήλωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: