Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Μπέκαμ: «Είμαι ευγνώμων» (video)

Χαρούμενος που πέρασε έξι χρόνια από την καριέρα του στους Λος Άντζελες Γκάλαξι και το MLS και παράλληλα στεναχωρημένος που ήρθε το τέλος για αυτόν στον συγκεκριμένο σύλλογο, εμφανίστηκε ο Ντέιβιντ Μπέκαμ αμέσως μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
«Πάντα είναι ιδιαίτερη μια νίκη σε έναν τελικό και ειδικά στην έδρα μας. Πολύ ιδιαίτερη μέρα για εμάς. Δέθηκα με την ομάδα. Δεν χωρά αμφιβολία για αυτό. Όταν είμαι αφοσιωμένος σε κάτι το κάνω μέχρι τέλους. Είμαι στεναχωρημένος που ήρθε το τέλος. Βρέθηκα σε ένα ιδιαίτερο μέρος για μένα και αυτό θα συνεχίσει να είναι. Απίστευτη μέρα», είπε αρχικά ο Μπέκαμ για να προσθέσει απαντώντας σε ερώτηση για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του: «Δεν έχω ιδέα που θα είμαι. Το πιο σημαντικό είναι ότι ήμουν σε αυτόν τον σύλλογο τα τελευταία έξι χρόνια και είμαι χαρούμενος για αυτό, όπως και το ότι είχα επιτυχίες με αυτόν τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Είμαι ευγνώμων για αυτό».









πηγή: onsports.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: