Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

«Οι οπαδοί θα ξαναγαπήσουν τον Τόρες»

Σίγουρος πως ο Φερνάντο Τόρες θα ξανακερδίσει τη συμπάθεια των φίλων της Τσέλσι εμφανίστηκε ο Ράφα Μπενίτεθ.

«Οι οπαδοί θα ξαναγαπήσουν τον Τόρες»
Ο τεχνικός των «μπλε» υπερασπίστηκε τον ποδοσφαιριστή του ο οποίος αποδοκιμάστηκε έντονα από την εξέδρα όταν έγινε αλλαγή από τον Ντεμπά Μπα στο παιχνίδι κόντρα στην Σουόνσι για το Λιγκ Καπ:

«Ο Φερνάντο είχε ίωση εκείνη τη μέρα για αυτό δεν έπαιξε καλά. Έπρεπε να τον ξεκινήσω γιατί και ο Μπα προερχόταν από τραυματισμό και δεν είχα άλλον στη διάθεση μου. Οι οπαδοί μπορεί να τον αποδοκίμασαν τώρα, αλλά τον αγαπούσαν όταν έβαζε γκολ και απέδιδε καλά. Είμαι σίγουρος ότι θα ξαναβρεί τη φόρμα του και οι φίλαθλοι θα τον αγαπήσουν και πάλι», ανέφερε ο Ισπανός προπονητής.

Όσο για τις φήμες που θέλουν τον Ρομάν Αμπράμοβιτς να προσπαθεί να αποσπάσει το «ναι» του Πεπ Γκουαρντιόλα, ο Μπενίτεθ ισχυρίζεται πως το ενδεχόμενο αυτό δεν τον απασχολεί:

«Έχω συμβόλαιο με την ομάδα και προσπαθώ για το καλύτερο. Είμαι εδώ μόλις επτά εβδομάδες, αλλά οι παίκτες μου είναι χαρούμενοι, το προσωπικό κάνει εξαιρετική δουλειά και τα πράγματα πάνε προς τη σωστή κατεύθυνση, οπότε δεν με νοιάζει τι ακούγεται».


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: