Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Ρονάλντο: «Με πονάει η εξωαγωνιστική κριτική»

Τη δική του απάντηση σε όσους ασκούν κακοπροαίρετη κριτική αποκλειστικά και μόνο, σχολιάζοντας την εξωγηπεδική του ζωή, έδωσε ο Κριστιάνο Ρονάλντο.

Ρονάλντο: «Με πονάει η εξωαγωνιστική κριτική»

Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός είναι από εκείνους που έχει αγαπηθεί και μισιέται όσο κανένας άλλος ποδοσφαιριστής στον κόσμο.

Ωστόσο, ο διεθνής άσος το γνωρίζει και καταθέτει τη δική του άποψη για το συγκεκριμένο θέμα.

«Η κριτική είναι μέρος της δουλειάς μας, αλλά με πονάει πολύ όταν ασχολούνται με εξωαγωνιστικά θέματα της ζωής μου», ανέφερε αρχικά ο 28χρονος παίκτης και πρόσθεσε:

«Μερικές φορές η καριέρα μου με υποχρεώνει να υψώνω ένα τείχος ανάμεσα σε εμένα και τους άλλους, αλλά ο χαρακτήρας μου δεν έχει αλλάξει. Είμαι το ίδιο όπως ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο».


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: