Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Σπανούλης: «Ασύλληπτη επιτυχία»

Ενθουσιασμένος με την κατάκτηση του τρίτου τίτλου Ευρωλίγκας στην καριέρα του αλλά και με τον Ολυμπιακό εμφανίστηκε ο Βασίλης Σπανούλης.

Σπανούλης: «Ασύλληπτη επιτυχία»
Ο Βασίλης Σπανούλης δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του μετά το θρίαμβο του Ολυμπιακού και την κατάκτηση της Ευρωλίγκας.

«Πρέπει ο κόσμος να είναι περήφανος για μας. Κάναμε ένα μεγάλο παιχνίδι για τρία δεκάλεπτα γιατί στο πρώτο δεν υπήρχαμε. Είναι μια μεγάλη χαρά για όλους τους Έλληνες στις δύσκολες στιγμές που περνά και σε όλο τον κόσμο του Ολυμπιακού. Είναι μια ασύλληπτη επιτυχία», δήλωσε ο αρχηγός της ομάδας.

«Θέλω να το αφιερώσω στη γυναίκα μου που είναι πάντα δίπλα μου, στη μητέρα μου, τον αδερφό μου, τον πατέρα μου που δεν είναι εδώ αλλά πάντα τον σκέφτομαι όταν μπαίνω στο γήπεδο, όπως και στη γιαγιά μου που με μεγάλωσε και μου έδωσε τα εχέγγυα για να είμαι καλός άνθρωπος», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: