Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Ντι Κάνιο: «Εγώ παραιτήθηκα αλλά…»

Να παραιτηθεί πριν καλά – καλά αναλάβει την τεχνική ηγεσία της Σάντερλαντ μετά την εντονότατη κριτική που υπήρξε για τις φασιστικές του πεποιθήσεις.

Ντι Κάνιο: «Εγώ παραιτήθηκα αλλά…»
Να παραιτηθεί πριν καλά – καλά αναλάβει την τεχνική ηγεσία της Σάντερλαντ μετά την εντονότατη κριτική που υπήρξε για τις φασιστικές του πεποιθήσεις.

Ο Ιταλός τεχνικός αποκάλυψε ότι σε συνάντηση που είχε με τον Έλις Σορτ, τον ιδιοκτήτη της ομάδας, του πρότεινε να αποχωρήσει.

«Εγώ του είπα… Πες μου τι πρέπει να κάνω. Θες να φύγω… Δεν έχω κανένα πρόβλημα διότι δεν θέλω να αποτελέσω ένα πρόβλημα για την ομάδα», ανέφερε ο Ντι Κάνιο.

«Εάν δεν αποτελώ ένα πρόβλημα για εσένα τότε είμαι εντάξει. Εγώ είμαι έτοιμος να αντέξω την πίεση. Δεν υπάρχει πίεση για εμένα. Όλη μέρα ας με κρίνουν δεν έχω πρόβλημα», είπε ο Ιταλος και πρόσθεσε…

«Μου απάντησε… Φυσικά και θα μείνεις. Είσαι ο ιδανικός»….Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: