Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Μόγιες: «Δεν έχω προτείνει κανέναν»

Στην αποκάλυψη πως δεν έχει προτείνει στη διοίκηση της Έβερτον τον αντικαταστάτη του στον πάγκο, προχώρησε ο Ντέιβιντ Μόγιες.

Μόγιες: «Δεν έχω προτείνει κανέναν»

«Δεν έχω προτείνει κανέναν στον πρόεδρο για να με αντικαταστήσει. Αν ρωτήσει τη γνώμη μου τότε θα του κάνω την πρότασή μου», ήταν το σχόλιο του Σκοτσέζου τεχνικού σχετικά με τον επόμενο προπονητή που θα αναλάβει τα ηνία των «ζαχαρωτών».

«Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους παίκτες που δουλέψαμε μαζί. Είχαμε φτιάξει ένα καλό σύνολο για την Έβερτον. Όποιος κι αν είναι ο επόμενος προπονητής σίγουρα θα διασκεδάσει δουλεύοντας με αυτούς».


Όσο για τους οπαδούς της Έβερτον, τόνισε:
«Οι οπαδοί μας ήταν φανταστικοί από την πρώτη μου μέρα εδώ. Σήμερα, απλώς έδειξαν πόσο μεγάλη ομάδα είναι η Έβερτον».

Για την απόδοση των παικτών στην αναμέτρηση με τη Γουέστ Χαμ: «Η απόδοση των παικτών ήταν πολύ καλή σήμερα και ο κόσμος φανταστικός. Τους ευχαριστώ όλους». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: