Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Πιστός στη Σουόνσι ο Μίτσου!!

Καθησυχαστικός προς τους οπαδούς της Σουόνσι εμφανίστηκε ο Μίτσου, αποκαλύπτοντας πως πρόθεσή του είναι να παραμείνει στην ομάδα της Ουαλίας και την επόμενη χρονιά.

Πιστός στη Σουόνσι ο Μίτσου
Ξεκίνησε την καριέρα του στην ομάδα της ιδιαίτερης πατρίδας του, την Οβιέδο. Πέρασε από τη Θέλτα του Βίγκο και τη Ράγιο Βαγιεκάνο, όπου έδειξε στοιχεία σπουδαίου επιθετικού, υποχρεώνοντας τους ανθρώπους της Σουόνσι να τον αποκτήσουν το καλοκαίρι του 2012. Η πρώτη χρονιά του Μίτσου στην Πρέμιερ Λιγκ ήταν εξαιρετική, αφού σε 34 συμμετοχές έχει πετύχει 18 γκολ. Μια επίδοση που έχει κινήσει το ενδιαφέρον αρκετών ομάδων, οι οποίες έχουν βάλει τον Ισπανό στο μεταγραφικό τους στόχαστρο.

Ο Μίτσου, όμως, δεν σκέφτεται την αποχώρησή του από τη Σουόνσι και επιθυμία του είναι να παραμείνει στην Ουαλία για πολλά χρόνια, ακόμα. Αυτό φάνηκε από συνέντευξή του στην «South Wales Evening». «Είμαι πανευτυχής στη Σουόνσι. Λατρεύω να παίζω με τη φανέλα της και το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι το επόμενο παιχνίδι. Συνεπώς, όσα ακούγονται περί μεταγραφής μου, δεν με αγγίζουν. Είναι σενάρια τα οποία δεν με απασχολούν. Πρόθεσή μου είναι να συνεχίσω να φοράω τη φανέλα της Σουόνσι για πολλά χρόνια», τόνισε ο Ισπανός επιθετικός.

Από τα λόγια του φαίνεται πως δεν υπάρχει περίπτωση να αποχωρήσει το καλοκαίρι. «Όνειρό μου είναι να παίξω στην Ευρώπη με τη Σουόνσι και δεν πρόκειται να χάσω το καλοκαιρινό… ραντεβού. Ακόμα και αν πρέπει να ξεκινήσουμε πολύ νωρίς, από τους πρώτους προκριματικούς γύρους. Θα είναι μια αξέχαστη εμπειρία για όλους μας», σημείωσε.

Όσο για τη χρονιά που σε λίγο τελειώνει, ο Μίτσου είχε μόνο καλά λόγια να πει. «Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου για την εκπληκτική χρονιά που έκαναν. Είμαι χαρούμενος που ήμουν μέλος αυτής της ομάδας, η οποία πέτυχε πολύ περισσότερα από όσα περίμεναν οι… ειδικοί. Ελπίζω αυτή η χρονιά να ήταν η αρχή για κάτι ακόμα πιο σπουδαίο που θα έρθει στο μέλλον», υπογράμμισε ο Μίτσου. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: